Good Morning

...Eller goddag.
Jag vaknade rätt tidigt idag fast än jag la mig rätt sent.
Vad ska man göra idag då? Jag tänkte åka in till stan för att snacka med en kompis som är tatuerare.
Jag funderar på att tatuera mig snart men jag är fortfarande lite tveksam för att jag vill tatuera mig på armen.
Jag har ju inte så biffiga armar så jag är orolig för att tatueringen kommer att fucka när min arm blir större.
Men men jag får se.. Jag är på fett bra humör vet inte varför :) kanske för att det är söndag och G's To Gents visas ikväll.

Vem tror ni åker ut ikväll? Jag gissar på Fahim haha. Älskar det programmet, det är för tungt.
Ska äta nu men checkar in senare.
Kärlek O Respekt till alla söta och sköna läsare!
<3

Kommentarer
» Anonym

När börjar de? :o

2009-07-19 // 15:13:21
» nadia

mito vinner hela grejjen, var bara tvungen att förstöra för andra för att min kopis fförstörde för meej

2009-07-19 // 17:35:53
» Anonym

bbäästa programeeet;D...men såg klart den för typ 1 år sen, sverige är effteeeer bliven!

2009-07-19 // 22:15:33
» Anonym

säsong 1 va tungt .. men den här säsongen e oxå bra haha

2009-07-19 // 23:00:17
» Anonym

Måste få fråga, om din kompis är tatuerare, ska han tatuera dig då? Och tatuerar han minderåriga. Jag vill verkligen verkligen verkligen tatuera mig, jag har fått tillstånd av mina föräldrar men hittar inte en ända tatuerare som tatuerar minderåriga...

2009-07-20 // 02:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback