heeey

Go'kväll
Idag har jag varit i stan med mamma och syrran.
Vi började dagen med att äta på kungshallen, spikat åt jag kebab tallrik ;)
När vi var mätta och belåtna så tog vi en runda i stan och shoppa lite.

Världens bästa Mamma och Syrra!
Jag köpte lite kläder, skor och hantlar.

Haha måste pumpa lite så att mina armar blir kralligare, jag vill ju tatuera mig på armen snart.

Sen när jag kom hem så gick jag ut och kickade lite boll med en polare.

Efter det kollade jag på tv, det var bra program på tv idag faktiskt.
Checkar in senare, puss på er, världens bästa läsare!
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» vicky

vart köpte du jackan och tröjan? :O

2009-07-13 // 05:10:42
» Anonym

du e faktiskt lik din mamma

2009-07-13 // 20:13:15
» Anonym

jag tror både jackan och tröjan är från hm,



vart är jeansen från?

2009-07-13 // 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback