Hemma Fest


Eftersom jag har jobbat och tränat hårt hela veckan så tycker jag själv att jag förtjänar att gå ut och ha lite kul.
Jag ska träffa en kompis om någon timme sen ska vi till en liten hemma fest. Hoppas det blir nice, om det är torrt kommer jag rulla hem direkt fan haha. Aja håller på att laddar upp en ny låt på youtube som jag spelade in med Jesse.
Jag lägger upp den på bloggen innan jag drar ut. Medans kan nu ju lyssna på den här haha.
Hemma fest!! ska du komma?? Aaa de klaart! haha
www.youtube.com/MulattoBryan

Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» mayan

haha den här va bättre :D

2009-07-19 // 00:03:18
» aint feelin' it

hahahahahah asså bryan jag har märkt att du gillar ordet ''grejer'' du säget det i varenda rapp och de alltid i början.. alla fall dom jag har hört :D den va tung ;)

2009-07-19 // 02:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback