info, info

Jag ska ta och svara på frågorna nu, det kommer ta lite tid för det är fett många frågor men som alltid, jag kommer inte kunna svara på alla frågor, jag kan inte sitta i 2 fuckin timmar och svara så jag kommer bara att svara på de frågorna som är seriösa.

Förresten jag har läst några kommentarer och vissa skriver att jag bodre svara på kommentarer när folk t.ex. frågar vad en låt heter osv... jag kommer aldrig att svara på kommentarer, det är därför jag har frågestunder då och då så när jag har frågestunder kan ni passa på att fråga.


kärlek o respekt

Kommentarer
» Anonym

SVARA DÅ PÅ FRÅGERNA VA E DE ME DIG?

2009-07-29 // 22:08:19
» Anonym

SVARA DÅ PÅ FRÅGERNA VA E DE ME DIG?

2009-07-29 // 22:08:20
» Hedvig

Härligt med lite fler killar som bloggar. Tycker du är skitcool och helt rätt! Kärlek till dig! <3

2009-07-30 // 08:11:26
URL: http://hemlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback