klart


Så äntligen har jag gjort om i mitt nya, lilla, sköna och mysiga rum..
När jag kom hem från träningen tidigare idag så var jag helt trött. Jag tog av mig skorna och gick till rummet direkt.
Satte på lite skön RnB musik, la mig på sängen, blundade och bara kopplade av..as skönt.
Hur som helst..
Nu ska jag ta och ladda ner lite sköna låtar... Trey Songz, Chris Brown, lite nya T-Pain låtar..you know wat i mean ;)
sen så ska jag svara på era frågor :D
Glöm inte checka in senare ikväll !
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» Evelina

ögongodis ;)

2009-07-16 // 23:28:49
URL: http://evylina.devote.se
» Sanna

hur fan kan man lyssna på sån crap''musik''? :)

2009-07-17 // 14:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback