liten, bra & smidig

Idag så har jag jobbat men efter jobbet så åkte jag till Kista för att köpa en liten och bra mp3-spelare.
Jag har ju min Ipod video men det kan vara jobbigt att ha den i fickan hela tiden när man är ute.
Jag vet att vissa tycker att det var helt onödigt av mig att köpa en ny mp3 när man kan använda mobilen.. Men jag vet inte asså, har 4gb minneskort till luren men jag gillar bara inte att lyssna på musik med mobilen :S
Så idag köpte jag en Philips GoGear 2gb, det är fett skön faktiskt, liten och väger ingenting.

Mycket nöjd med mitt köp haha.
Kan du inte Italienska tryck inte ens på play :P
 
checkar in senare aiight !
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» becca

lär dig att lyssna på musik på mobilen, tro mig mkt bättre när du har vant dig. då behöver hör du alltid när din mobil ringer också eftersom att det så många gånger händer att man lyssnar på mp3n och inte hör mobilen ringa :P

2009-07-08 // 18:37:23
URL: http://beccaasliv.blogg.se/
» Anonym

Kan du italienska, din snygging? :D

2009-07-09 // 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback