Michael Jackson Hela Dagen

Idag så har jag inte kollat på något annat än just Michael Jackson, det vet jag att ni också har gjort. Jag behöver inte skriva så mycket om det, tryck på play om du vill njuta av han sköna låt Man in the mirror.
Precis som han säger i låten, kolla dig i spegeln och fråga dig själv hur du är och hur du behandlar andra innan du bedömer andra. Kom igen allihopa, låt Michaels budskap fortsätta...Sluta hata, börja älska!
Den här låten slår mig varmt om hjärtat, Man in the mirror... kan inte beskriva hur mycket jag älskar denna låt. Denna video är så mäktig, kolla hur fansen svimmar en efter en...kolla hur mycket folk det är på konserten... En hel amerikansk fotbolls arena blir fullproppad...Det är mäktigt! 
I'm Gonna Make A Change,
For Once In My Life
It's Gonna Feel Real Good,
Gonna Make A Difference
Gonna Make It Right . . .


One Love
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» Dangerous

Fuck ere nån annan som kan få folk att svimma så? knappast



RIP MJ the on and only

2009-07-07 // 22:56:32
» Anonym

bästa låten med honon ! <3 R.I.P

2009-07-08 // 12:52:21
» Anonym

Du kanske redan har hört de, men Human Nature, Remember the time & Will you be there.. De måste du bara lyssna på! Riktig talang

2009-07-08 // 18:36:11
» Anonym

det är min favorit låt går alltid runt och sjunger den denna mannen är anledningen till att jag började sjunga hahah

2009-07-12 // 22:32:07
URL: http://alisabegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback