MulattoBee vs Kissies

VS

Okej, hur ska jag börja..
Det är några som har undrat vad som hände mellan mig och henne så jag tänker göra en lång historia kort så att jag aldrig mer behöver förklara vad som hände.
Jag var inne på youtube, alla vet att jag diggar youtube och att jag inte kollar på tv så mycket... youtube är min tv haha!
Men hur som helst, jag var inne på youtube och på startsidan så kommer det upp olika videos ni vet.
Sen så såg jag henne och tryckte på hennes video. Det var första gången jag såg henne aså jag hade ingen aning om vem hon var, jag hade ingen aning att hon hade blogg osv. Jag tänkte för mig själv, 'vem e det hära?' Så jag skickade ett meddelande.. Heysan du är snygg, vad heter du bla bla bla sen så svarade hon inte, sen några dagar efter skrev jag igen, jag ville bara ha ett svar av henne... Och det fick jag.

' OBS; alexandrakissineliss var hennes youtube under den tiden, nu har hon ett nytt konto bara så ni vet och inte tror att alexandrakissineliss är ett falskt konto. Jag hade själv mitt förra konto MulattoG men nu har jag också ett nytt.'

Hur som helst, ni ser själva vad hon svarade när jag skrev till henne.
Så jag kommer ihåg att jag var hos Necher för att kolla på semin mellan United - Inter.. helt plötsligt börjar jag få sms av typ 5 tjejer.. Första smst: Bryan vet du att en tjej har skritvit om dig på sin blogg.. Jag ba va ? wtf?
sen får jag typ 4 sånna sms av olika tjejer, jag ba wtf vad är det här, vem fan är det som skriver om mig på sin blogg och vad är det de har skrivit om mig?
Jag går in på bloggen och blev heeelt chockad haha, jag ba VAA? är det här tjejen en "känd" bloggare?

Så när jag går in på hennes blogg så ser jag att hon har skrivit att jag 'MulattoG' försökte haffa henne och grejjer haha.
Hon skrev typ: Halå vem är den här killen 'MulattoG'. Han försökte haffa mig på youtube, jag vill inte ha honom, de som vill ha honom kan väl gå in på hans youtube eller adda honom på msn..
Så Kissie la ut min fuckin msn på henne blogg också..(tack för det, många tjejer addade mig. haha)
Men förstår ni vad jag menar? Hon la bara ut det jag skrev till henne, hon sa inte till någon att hon svarade till mig..
Hon la inte ut det hon svarade till mig på sin blogg så jag var tvungen att visa alla att hon svarade till mig.. Varsegod kissies skriv om mig men du kunde ju visa alla dina läsare vad du svarade till mig, det är de som gör mig mest irriterad.
På den videon jag dissade henne så kommenterade hon till och med, hon skrev; vad söt du är älskling..
 Men hur som helst hoppas ni förstår mig, jag gillar inte inte, jag ville bara driva lite men det blev värsta grejjen av det hela.
Haha orkar inte slösa mer tid på det här..
haha pass på kissie, ge mig kenza!
Kärlek o Respekt till alla söta och sköna läsare !
<3

Kommentarer
» Anonym

Du verkar ha dålig smak om du tycker att hon e snygg,men det va jävligt fult och lågt av henne att skriva massa skit på sin blogg.då skulle hon kunna berätta allt och inte bara det va du sa till henne liksom.

2009-07-23 // 22:04:32
» klara

det är inte hennes youtube användarnamn, hon heter diffrent nånting sånt ;S

2009-07-23 // 22:10:07
» Anonym

vad heter hennes blogg?

2009-07-23 // 22:22:47
» Anonym

han sa ju att hon hade bytt youtube namn nu haha :)

2009-07-23 // 22:23:22
» Anonym

är du blind eller? det där var hennes förra youtube. you go bryan :D skön du är :)

2009-07-23 // 22:26:06
» Olivia

haha hon är ful men,

fan vad jobbig också

2009-07-23 // 22:29:57
URL: http://ulivia.blogg.se/
» Anonym

haha Haffa Kenza , hon e het som fan ;)

2009-07-23 // 22:46:04
» Anonym

VAKNA ASSÅ, kissie provecerar ju bara dig?! du är så jävla dum i huvudet och tror att alla tkr du e snygg?????????????????? shit. du ser ok ut, INTE MER ÄN SÅ..

2009-07-23 // 22:54:34
» Anonym

haha shit vad alla säger att han ska haffa kenza, hon är upptagen och tror inte bryan är hennes smak

2009-07-23 // 23:26:25
» Anonym

haha de skulle faktiskt vara söta ihop, de är fina båda två

2009-07-23 // 23:37:56
» PARAKNAS

HAHAHA HON HAR INGE PaaaaaaaaaARAKNAS GIFT DIG LOOO :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

de lugnt man tar ett lån

2009-07-23 // 23:44:36
» Anonym

du anar inte hur hon såg ut innan.hahah jag har bild

2009-07-24 // 01:38:37
» Anonym

kenza? hah, och du känner henne? NEEEj. 'Kändis krusch' på kenza kan du väl ha sure, men jag skulle inte satsa på någon jag inte känner (och det gäller vem som helst). hahaha. sry det är faktiskt lite... kul xD

2009-07-24 // 11:07:36
» miss x Jung

haha, kissie tar då allt tills sin spets -_-

2009-07-24 // 14:05:28
URL: http://asianhit.blogg.se/
» Anonym

hon ser ut som en gris på den bilden :o nuff nuff

2009-07-24 // 17:32:54
» Anonym

bryan och kenza, bryan och kenza, bryan och kenza xD

2009-07-25 // 02:21:08
» Anonym

jaaahaaaaaaaaaaa var det så det gick till!! alla snacka om kissi här i din blogg, fattade ingenting:S trodde ni hade varit tsm elr nåt sånt men va bra att du förklarade hahah.. i get it now! :P

fett ful stil av henne, hon är inte heller så värst fin heheh kenzaaa o du skulle ju va as gulliga tsm hähhä ;)



Peace

2009-07-25 // 02:22:16
» men snälla..

fan bryan har du blivit som alla andra nu eller

hatar när andra bloggare snackar skit om andra...

skit i henne...

skriv om dig istället

2009-07-25 // 15:38:47
» TenstaTuggare

HAHA KOLLA PISSIE va leker hon känd för haha fucking blondin bitch! Bryan broshan är på din sida jao! Kolla hur fuuul hon är också hahaha riktig "barbie" fjortis jao! Lägger skitkomentarer o shit ska ut på stan så måste förbereda mig för många bilder som kommer tas på mig nanana ! Hon leker värsta kändisen jao hon fucking skriver om vad som händer hennes vardag och tror att hon är värsta superstar'n :O nej nej nej så fungerar det inte för mig! Bryan broshan fuck henne!

2009-07-26 // 12:40:11
» Paolita

Haha. komiskt :)

2009-07-27 // 01:02:54
URL: http://metrobloggen.se/boliviana
» Natasha.

Tycker inte om Kissie. Kenza är fresh mahn!. :D

2009-10-25 // 00:26:45
» M

HAHA nu förstår man varför du är så hatiskt mot kissie...du blev alltså dissad av henne på bloggen när du skrev att hon var så snygg osv. Riktigt patetiskt att skriva massa skit om henne bara för att hon inte ville ha dig :s Get real. . .

2009-11-16 // 13:44:07
» leila

haha jag måste bara fråga en sak haha , jag förstår mig inte på detta du skriver om kissie överallt är det ngt där som jag har missat :P och kenzas bild fick du ju i brevlådan och de rev du ? haha bara lite nyfiken , brukar inte skriva på andras bloggar

2009-12-24 // 21:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback