mums


Sitter och äter körsbär...fan vad gott. Det var fett längesen jag åt körsbär, kanske för att jag inte klättrar på träd längre som jag gjorde när jag var mindre haha. Mums, jätte goda. Men seriöst kommer ni ihåg när man var liten och klättrade på träd och plockade körsbär.. Jag kommer ihåg hur det var.. Kompisar ropar från gåden, Bryan! Hänger du med? Vi ska gå palla körsbär! Aa mannen jag kommer, så tog alla med sig en egen plast påse och när man hade pallat klart så kollade man vem som hade mest. Haha det var tider asså...
Video från förra året. haha.


Kärlek o Respekt


Kommentarer
» Anonym

Hahaha :d var du tvungen att visa munnen :p

2009-07-28 // 21:58:26
» Anonym

när hade du tänkt svara på frågorna?

2009-07-28 // 22:28:13
» wtf

haha vem är de som snackar fett skön haha:D

2009-07-29 // 13:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback