Nighty night!

Jag har haft en rätt så skön dag, har träning imorgon bitti så jag ska ta och lägga mig nu, ska kolla på tv och smaska på lite gott & blandat.. OH NEJ!!! fann ! kom på det nu när jag skrev... jag missade From G's to Gents... fan då!!FUCK!
Om du vet vem det var som åkte ut ikväll så kommentera, okey? Tack.
Gonatt säger jag med denna bild och denna låt, absolut en av mina favorit låtar just nu, otroligt skön låt. Som ni märker så är typ alla låtar som jag har laddat upp på min blogg RnB låtar, de som känner mig väl vet att jag älskar RnB.
Texten är helt skön, otroligt skön låt, jag går runt och sjunger refrängen hela tiden..
Jag gillar början också.. när han sjunger..
Hey, Miss. Feisty what's your name :)
Lyssna på låten några gånger så kommer du digga den.
Trey Songz är den nya kungen av RnB tro mig.. eller R.Kelly är kungen, Trey är Prinsen.


Baby imma take you to all the places you admire,
I could go low and make you go higher,
I can't let you go, baby I'm tryna,
I just wanna let you know,
We can take it to the bed,
We can take it to the bath,
Girl we can go beyond,
All you gotta do is ask..


Glöm inte checka in bloggen imorgon, sov gott.
Kärlek o Respekt


Kommentarer
» jenny

fahim eller vad han heter åkte ut ;)



du e groft kattig (A)<3

2009-07-27 // 02:26:48
» Juliet :)

Fahim åkte ut, och mito och lank började typ bråka så lank va nära på att slå mito :) du missade ett gaalet avsnitt (;

2009-07-27 // 02:52:01
» AFRIKA!

Jag ska bara ge dig lite tips du vet bilderna du har däruppe jag tycker att du ska byta de mot dina nuvarande bilder för att på första och andra bilden ser du lite mindre ut än på dina bilder som du har på dig nu men byt eller ha kvar bilderna men jag tycker bara att du ska byta så att du ser lite äldre ut om du byter P.S OM DU SKA BYTA SKA DU ÅTMINSTONE HA MED DEN DÄR BILDEN DÄR DU HÅLLER UPP VIKTERNA FÖR ATT DU SER FETT TUNG UT PÅ DEN BILDEN FORTSÄTT SÅ BROR.

2009-07-27 // 03:55:38
» Anonym

fahim haha :)

2009-07-27 // 10:53:50
» Anonym

Ijdot skrev låtarnas namn oxå!

2009-07-27 // 15:53:03
» undersköterskan

du vet att du kan gå in på www.mtv.com och kolla på hela serien, så slipper du vänta på varje söndag!

2009-07-28 // 22:47:55
» mira

haha fan vad söt du är! Ya already know right:P

2009-07-30 // 09:44:00
URL: http://pashtetas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback