Ny YouTube Design


checka in
www.youtube.com/MulattoBryan
Förresten, jag såg att många kommenterade inlägget som jag laddade upp Romeo's film, jag tänker ladda upp del 4 och 5 idag så checka in bloggen eller min youtube lite senare idag. Och glöm inte, Prenumerera/Subscribe på min kanal, då får du de senaste av mina videos som jag laddat upp.
www.youtube.com/MulattoBryan
Hur som helst, vad tycks om den nya designen?
Den är enkelt eller hur? Alla videos finns till höger om sidan.
Vad tycks? Fräscht eller?

Kommentarer
» :)

Hahahha Bryan snälla kolla http://mulattog.blogg.se/ hahahah dom säger att de är du-.-'' Hahahaha kolla fett synd om dom som har gjort den:O

2009-07-25 // 14:31:00
» Anonym

vad heter lil romeo filmen?

2009-07-25 // 16:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback