Pauline Kamusewu


Skön artist från sverige, hon heter Pauline Kamusewu och hennes föräldrar är från Italien och Zimbabwe.
Jag hörde en av hennes låtar idag, 'Give Me a Call'. Jag fastnade vid låten direkt. En riktig skön låt.
Jag läste lite om henne, hur hennes karriär började osv.. Hennes texter är tydliga och handlar om frihet, kärlek, bråk och vänner. Ta och lyssna på hennes låtar, de är bra.
Här har ni den låten som jag gillar mest.
Officiella videon

Allsång

Give me a call, I miss you (you)
You know I really do (whenever you're gone)
Give me a call, I miss you (you)
You know I really do (I miss you babe, I really do, whenever you call me)
Give me a call..


  Kärlek & Respekt



Kommentarer
» Anonym

hon sjunger bra, men du MÅSTE lyssna på när al fadji sjunger med på give me a call hahaha föööööör skön.

här är länken



http://www.youtube.com/watch?v=nJrUxonT-6s

2009-07-28 // 13:56:22
» Anonym

HAHAHAHA du måste se al fadji då han freestylar till a milli beatet, bääääääääääääääääst!! XD



här är länken:



http://www.youtube.com/watch?v=sAc7f67iYWA

2009-07-28 // 14:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback