♥ Problem ♥


En kompis har lite problem med sin tjej och han har bestämt sig för att göra slut.
Vi har pratat i tel och jag har försökt hjälpa honom lite grann men jag tror det behövs mer hjälp.
Han har bett mig om hjälp, jag har sagt till honom att han ska vara ärlig och säga det han har på hjärtat.
Men han vill inte, han säger att han vill göra slut på ett snyggt sätt.
Så då frågar jag er... hur gör man slut på ett snyggt sätt?
Ska han ljuga och säga att han.. ne jag venne haha.. hur fan gör man slut på ett snyggt sätt? HJÄLP!
Jag svarar på frågorna imorgon!!!!
Kärlek o Respekt


Kommentarer
» Anonym

hmm.. det bästa sättet är att säga vad man verkligen känner och typ.. säga " jag tycker att det är bättre att vi är vänner " och sen typ säga det är inte ditt fel utan det är ingens fel och typ förklara att man inte kan kontrollera sina känslor och man känner som man nu gör :D något i den stilen

2009-07-28 // 22:50:19
» Anonym

smart om din kompis tjej vet att du har blogg , då vet hon ju redan att han ska göra slut ? smart ! men då kan hon förbereda sig iaf ..

2009-07-28 // 22:58:57
» einstein

har han bara en kompis eller .. kom igen nu

2009-07-28 // 23:19:05
» Anonym

nej .. seiöst man ska ba säga vad man känner -.- orka hålla på med aah jag måste göra slu tpå ett snyggt sätt för att inte bli dissad själv blabla orkaa! sanningen varar alltid längst ;)

2009-07-28 // 23:24:30
» emma

Bara köra på sanningen. Det finns inget bra sätt att göra slut på!

2009-07-29 // 01:36:45
URL: http://uselessblockhead.blogg.se/
» Anonym

The truth always batters, Tell the truth!!

2009-07-29 // 01:46:48
» Ord blir meningar

man ska väl inte ljuga i förhållande? då kan han lika gärna säga sanningen..

2009-07-29 // 02:09:34
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» dee dee

asså själv tror jag verkligen inte det finns ett ''snyggt'' sätt att göra slut.. allt beror på tjejen hur hon e och hur hon tar det..antingen tar hon det bra eller så blir hon sårad (som hon kmr bli i vilket fall som helst, grejen e om hon visar dt eller inte:P) men dt jag vill komma till e att han inte ska sitta och skriva manus av vad han ska säga.... han ska säga anledningen till vrf han vill göra slut och låta allt komma straight from the heart... ;) om dom har varigt i ett förhållande så tkr jag att de minsta hon ska få ut ur det hela e sanningen, i think she's worth the truth n nothing but the truth :)

2009-07-29 // 02:27:16
» vixen

det finns inget "snyggt" sätt. det sjysta är helt enkelt att vara ärlig

2009-07-30 // 23:02:13
URL: http://fikison.wordpress.com
» Vivi

Han borde inte såra henne kan jag säga dig, men bara att han talar sanningen och inte ljuger för henne så kommer allt gå bra för att för varje dag som går måste hon få mer känslor och fler förhoppningar

2009-08-01 // 00:35:24
URL: http://viivian.blogg.se/
» Anonym

skjuuuut hennnnee baraaa o sen allt e öveeer:d

2009-08-01 // 01:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback