Rinkeby i sorg <3

Alla är väl medvetna om vad som hände igår kväll.
Polis, brandkår och ambulans vid platsen för branden. Foto: Stig Almqvist/Scanpix.
Det är väldigt tragiskt. En Mamma + 5 barn omkom i branden i Rinkeby.
Jag var på platsen där det hände idag och det var en mycket tråkig stämning.
Folk gick runt och funderade, andra stod och pratade med varandra och diskuterade om hur det hände, polisen var där och svt var där för att filma.. När jag var där kände jag verkligen den sorgen som alla hade..
 Jag blev chockad när jag såg hur mycket det hade brunnit..
Jag har hört 2 olika historier men vi kommer väl få den rätta informationen av nyheterna snart.
Jag vill inte skriva det jag vet eftersom jag inte vill gå in på detaljer så mycket.
Men det här var en mycket tragisk händelse... Och det som gör det ännu mer tragiskt är att de som omkom inte bodde i den lägenheten som brann. Det brann i våning BV/1an men de som omkom bodde på våning 5.
Vila I Frid
<3

Kommentarer
» Anonym

det var en somalisk familj:(

vila i fred<3

2009-07-27 // 00:54:59
» Anonym

Rip.:/

2009-07-27 // 14:02:02
» Anonym

rip :( <3

2009-07-27 // 20:29:38
» Anonym

vila i frid :/<3

2009-07-29 // 18:27:24
» elin

usch, R.I.P :/

2009-07-29 // 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback