soft

Det är fint väder ute men jag orkar inte gå ut idag, är faktiskt för trött för att gå hemifrån haha.
Så idag ska jag bara ta det lungt hemma, lyssna på musik, softa vid datorn och kolla på tv...
Nu ska jag träna lite, jag är trött men jag är ändå på hype mode haha.
Nu ska jag dra till rummet, pumpa fet musik och träna lite sit-ups, push ups osv.
När jag tränar så kan jag inte lyssna på lugna RnB låtar utan det måste vara lite fart i låtarna om ni förstår vad jag menar haha. Den här låten är rätt bra att lyssna till när man tränar,
den e fööör tung :)


Checkar in senare
Peaace

Kommentarer
» Anonym

Bryan jag e bara tvungen att säga detta, för det första om du ska haffa Kenza BYT NAMN PÅ DIN BLOGG :P Mannen du 17 eller 18 jag vet inte asså man heter inte mulattobee pleaz!!

2009-07-25 // 19:11:01
» Anonym

nej byt inte namn på bloggen. låt det vara som du tänkt det.. ps. lite träning till så får du dina biff armar. keep it up!

2009-07-25 // 20:02:24
» Anonym

lägg båda vikterna på ena handteln, då blir det tyngre, och du tränar dina biceps så dem blir som du vill ha dem...

2009-07-25 // 22:28:37
» Anonym

vad heter låten?

2009-07-26 // 11:11:28
» Anonym

måste säga att bilden e galet heeeeeeeeeeeeeeeeet



peace

2009-07-28 // 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback