Svaren till era frågor


Yes, då var det dags att svara på frågorna som ni har ställt mig.
Som sagt jag tänker bara svara på de frågorna som har en mening och som är seriösa.
Haha asså ni förstår inte hur trött jag är, jag vaknade för 10 minuter sen, jag vill somna om men som sagt..allt för er ♥
Nu ska jag sätta på lite skön musik och göra mig redo för frågorna :D

1. Postat av: Solange nice, jag blir då den första! ahahah, okej skämt åsido, fattar att du blir helt trött på frågor som rör tjejer och grejer (rimma där) haha, galen humor har jag, men skämt åsido igen (räkna med en massa såna här sjuka avbrott mitt i frågan, sån är jag. galen med andra ord HAHAH). men nu till frågan: hur är du som person? galen, med ett STORT sinne för humor och som kan gala sej lika mycket som jag då (hahah) , eller en mer allvarlig person (som jag kan vara när det behövs ;). oj nu handlar hela frågan om mej, men aja. PEACE. PS. jag är förresten också rysk och afrikan, fast gambia då, fick precis reda på det :D.
Fan vad mycket du skrev haha, jag tappa nästan bort mig i texten men hmm.. ibland kan det vara så att jag har galen humor men jag kan också vara allvarlig, det beror på med vem jag är, men för det mesta är jag lugn och en liten skojjare haha. Är jag med någon om jag har känt ett bra tag så vet de hur jag är... glad, social, skojjare, typ aldrig seriös om det inte behövs, alltid på bra humör. Men är jag med någon som jag inte känner mig så trygg med så är jag lite mer tillbaka lutad. Då menar jag att jag kan vara blyg om det t.ex. är en tjej jag är med, jag kan vara tystare än vanligt vilket gör att personen jag är med kan tycka jag är tråkig osv..Bra fråga, fick mig verkligen att tänka igenom hur jag brukar vara och hur jag är som person.

2. Postat av: ms. hur får man tag på dig?vill lära känna dig :D. du addar ju inte folk på facebook som du inte känner.myspace kanske?
Va kul o höra :) jag vill också lära känna dig. jodå det gör jag, adda min på facebook så accepterar jag dig. Nej, haha myspace har jag inte loggat in på länge asså.

3. Postat av: du e söt
Tack, bara för att du tycker att jag är söt så tycker jag att du också är söt :)

4. Postat av: Lillian

Hur lyckas du skriva så otroligt bra låtar gangzta? Några tips tack!!

Jag vet inte, tycker du de är bra eller? Tack brålle. Ne men jag vet inte, jag skriver bara ner det jag har i mina tankar...
Testa göra det samma så kommer det nog funka för dig med ;)

5. Postat av: hur många har du haft sex med ? har du gråtit för nån tjej någon gång ?  
Nej, faktiskt inte. Jag har var fett deppig och ledsen men jag har aldrig gråtit för en tjej..

6. Postat av: Majt. varför tar du inte kontakt med Kenza:)

vad är ditt stjärnetecken

vad är din favoritmat

hur l¨ng är du exakt

vad tycker du om gaybloggen

finns det ngn känd bloggare som du känner som t.ex blondinbella eller ngt

ciao
Haha, det är många som har skrivit att jag o Kenza skulle passa tillsammans och lalala men din fråga är; varför jag inte tar kontakt med Kenza.. hmm, ska jag vara ärlig så vill jag inte ens.
Mitt stjärntecken är Skorpion, och du vet vad man säger, skorpioner är charmiga osv ;) 
Favoritmat? Kebabtallrik, annars ris med kycklig. Jag är 185, kanske 186 det var ett tag sen jag mätte mig :P
Haha jag lovar jag har aldrig spanat in någon gayblogg, det förklarar ju allt...
Nej faktiskt inte, jag känner ingen känd bloggare...joo! jag känner en! mig själv ! :D haha ne skoja, nej jag känner ingen känd bloggare, snart, snart kanske ;)
ciao

7. Postat av: sabrina finast på en tjej ?
gillar du tjejer med mkt smink ? eller naturella ?
vad kollar du först på en tjej ? :)
finast på en tjej... hmm..ögonen tycker jag..
det är olika, ser tjejen så bra ut utan smink så får hon väl ta och sminka sig men helt ärligt så gillar jag mer natueralla..men ändå lite smink!
jag kollar först på ansiktet!

8. Postat av: Sewit :) Helo babe :) 2 frågor...
1. När förlora du oskulden?
2. Gillar du tjej me big bootie eller boobs ?
, puss <3
Hello baby! 2 frågor, 1 svar! haha.
Det spelar ingen roll. Jag fastnar för ansiktet dvs utseendet sen om hon har bootie eller boobs det bryr jag mig inte om.
så mitt svar är, me dont know!

9. Postat av: Är det du som är rösten till bambota?ärligt?
HAhaha nej nej jag lovar att det inte är jag, jag kan snacka så men det är inte jag som är rösten till Bantomba.
Goodbyyee, evening!

10. Postat av: skulle du tänka di att va tsm med en mooogen 95/94?
njaaa...95 nej. 94 kanske kanske.. i så fall måste hon vara väldigt mogen för sin ålder. kärleken har ingen ålder som man säger.

11. Postat av: felicia gonzalez Jag äääälskar ronaldo och vet att du också gillar han så min fråga e, vilket lag hejjar du på nu (för när c.r började spela i real madrid blev det lixom aoutomtisk mitt nya lag :P) haha kanske wierd fråga men aja kom inte på ngn annan //peace n' love felli
Jaha va kul :D ja, han är bäst asså! haha men så kan du inte göra! nee men jag är nog fortfarande ett united fan :P

12. Postat av: Fliizan Kan du tala dina språk ? typ luganda och de andra språket som jag nte vet va de e men aja..  
Nej det är för svårt haha, ryska.. ja, jag förstår när folk snackar ryska men när jag ska prata så bryter jag hehe.

13. Postat av:

Hur såg tjejen ut från kista?

Guld/brunt hår, söt,fin. Den beskrivningen räcker va? :P
 
14. Postat av: BreezysShawty Varför tyckeer du att du liknar Chris Brown?? Du liknar give me the greenlight sångaren... Va heter han igen...... Aa vänta har namnet i skallen... Ärs men glöm laakin varför tycker folk att du liknar Chris?? Du är inte ett dugg lik honom alls!!! Det är iallafall min fråga så svara :)
Juste han heter John Legend! Du liknar honom mer än någon annan :)
Haha har jag sagt att jag tycker att jag liknar chris brown? jag vet inte varför vissa tycker att jag liknar honom.
Ne jag vet, jag tycker inte heller att jaag liknar honom. HAha alååå John Legend haha ;)

15. Postat av:

jag letar efter my prince. Är du han elr?:P

Vilket sammanträffande för jag letar efter min cinderella. jag är han om du är hon ;)

16. Postat av:

berätta nu vad som hende mellan dej och din förra flickvän

Jag orkar inte slösa tid om något som är historia... låt oss snacka om nutid :)

17. Postat av: LK hur är det att bo i rinkeby? brukar du umgås med folk därifrån? folk har så mycket fördomar om folket och rinkeby, vad anser du om det? brukar du ofta vara på planen där eller? hur länge vill du bo där, alltså har du funderat på att flytta typ eller vill du flytta?
Det är chill, man lär sig mycket genom att växa upp i "förorten". Ja det gör jag, de som tycker illa om rinkeby är väl de som inte har varit här. Ja planen är mitt andra hem hehe, jag venne faktiskt.

18. Postat av: ye berätta vad du ska göra imorgon:)
jag har träning imorgon sen får jag se :)

19. Postat av: du sa att du ville bo i Usa i framtiden...om hur manga ar tror du dt kommer bli? elr Hoppas pa?
Ja fan, jag vet faktiskt inte det beror på hur allt ser ut när jag har gått ut gymnasiet.

20. Postat av: är du medveten om att det är någon som har gjort en blogg och låtsas att de är du haha. den heter mulattog ellernåt
Haha den är inte fejk, det var min förra blogg som jag hade för typ 1 och ett halv år sen. Men jag tröttnade snabbt så jag slutade blogga haha, sen så tänkte jag börja igen men så glömde jag bort mitt lösenord så jag fick göra en helt ny blogg och det blev mulattobee.blogg.se :)

21. Postat av: lollo Hur kommer det sig att du började blogga?
Läs mitt andra inägg på bloggen så får du ditt svar :) inlägget heter; 'väljer att fortsätta'

22. Postat av: juanita

vad är du mest stolt över i ditt liv och på din kropp?
Jag är mest stolt över att jag har en underbar familj. kropp? vart kom det ifrån haha, aja, jag är glad över att jag är lång :P haha

23. Postat av: johanna

Berätta något riktigt pinsamt som har hänt dig som inte så många vet om?! :D

Jag vet att jag är tråkig :P men just nu kommer jag inte på något pinsamt som har hänt mig.

24. Postat av:

när tänker du flytta hem i från , ska du göra dt när du blir exakt 18 xD

Jag vet faktiskt inte, kanske inte direkt när jag blir 18 men kanske man vet ju aldrig haha.

25. Postat av: emma

Du har skrivit att du inte förstår varför folk röker/dricker osv. Skulle du kunna tänka dig att bli tillsammans med en som röker och/eller dricker?
kram

Alltså ja det klart jag kan bli tillsammans med en som röker men asså då måste hon ha något väldigt speciellt, jag måste liksom verkligen gilla henne.. men dricka... nej nej.. men som jag brukar säga, har jag en tjej som dricker eller röker så får jag henne att sluta ;) så tjejer vill ni sluta röka/dricka bli tillsammans med mej haha.

26. Postat av: ................

hade du kunnat ha en tjej som bor lång ifrån alltså typ distans förhållande? :P om hon typ bor i skåne eller så?

Absoooolut inte! haha vad ska man göra när man känner sig ensam och vill gosas lite, - ah baby jag kommer, jag e på väg, jag är hos dig om 3 timmar, håll ut! HAHA, hell no! ahha nej det funkar absolut inte.

27. Postat av:

Om du var tvungen att välja någon att vara tillsammans med vem skulle du välja?

1. En tjej som är hel svensk?
2. En tjej som är mulatt, svensk och afrikan?
3. En tjej som är hel afrikan?

Svara på frågan tack

Haha asså den här frågan är jag trött på. Jag fastnar inte bara för svenskar, eller mulatter eller latinas eller afrikaner..
Tjejen kan komma från vilket land som helst, bara jag får den där känslan för henne så är det klart.

 28. Postat av: sarah hej..habesh tjejer tar inte sig som riktiga afrikanska tjejer d.v.s som congo gambia uganda o.s.v,, vad tycker du om det bryan?
Jaha haha okej det viste jag inte :P
Jaduu vad ska jag tycka :P kommer man från ett afrikanst land så är man afrikan så enkelt är det.
Sen så finns det olika afrikaner, ljusa, mörka, lite mörkare... precis som i europa, det finns blonda europaner, mörka europaner osv.. Det folk brukar göra är att de bedömer Afrika som ett land... ni får inte glöma att Afrika är en kontinent.

29. Postat av: latina gillar du latinas ?
Yuuuaaaapp! det har jag sagt flera gånger jue :P

30. Postat av: hur många barn vill du ha ? om du ens vill ha ?
3 barn skulle sitta fint :)

31. Postat av: rebecka hallå du skulle ju skriva om sötisen tolgaaa , vad hände. Ge mig hans nummer eller vad heter han i efternamn?
HAHAHAH, jag ska skriva om honom snart tro mig ;)

32. Postat av: :D kan man inte få ditt nr?:D
Jag har precis fixat ett nytt nr för att jag är trött på att folk ringer mig dolt men här får du mitt nr. 070 24 ***********

33. Postat av: mulattisa gillar du mulattjejer ?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

34. Postat av: J i am the girl you lookinh for, kan nästan slå vad om det!
Är du? Oj nu gör du mig nyfiken! ta och kontakta mig da, vad väntar du på ;)

35. Postat av: Du får bara välja 1 av varje...

1. en mullig, tjock eller normalsmal tjej ?
2. en med lockigt eller rakt hår ?
3. en med kort eller långt hår ?
4. en med långt och rakt eller en med långt och lockigt ?
5. en med blåa, bruna eller gröna ögon ?
6. en med stora boobies och liten rumpa (men ändå rumpa) eller en med stor rumpa och små boobies ?
7. långa (175) eller korta (165) tjejer ?
8. en vit, mulatt, latina, eller hel afrikansk tjej ?
9. om det stod 3 tjejer framför dig och du var tvungen att välja en av dom: 1:a smal kropp, små bröst men stor rumpa, lockigt långt hår ?
2:a mullig smal kropp, stor rumpa men små bröst, och rakt långt hår ?
3:a tjock kropp, stor rumpa och stora bröst, men kort kort hår och rakt ?
10. om du skulle vara tillsammans med en skit kattig tjej, fin kropp, skit fint hår, fina ögon, helt fresh, söt, snäll, allt! (om du tänker dig din drömmtjej) men en kille sa till dig att du måste dumpa henne och du får 1 miljon.. skulle du dumpa tjejen och tagit pengarna eller skulle du behålla tjejen och dumpat pengarna ?

Your soo fine...
1. normalsmal tjej
2. rakt
3.långt
4. wft? fråga 1 och fråga 2 blir ju långt och rakt tillsammans! haha men aja, långt och rakt!
5. bruna
6. rumpa
7. 175 = perfekt.
8. -
9. låter mycket som de frågorna jag svarat på innan.
10. Jag skulle behålla tjejen utan tvekan, kärlek betyder mer än pengar.
Jätte sköna och bra frågor :D bara + men lite - för 8de frågan, e trött på sånna frågor asså.

36. Postat av: rebecca Varför tänker du fö rmycket på tjejer? :P haha driver men du ska fylla 18 va? Jag tycker du borde försöka få lite kontakt med Kenza jag lovar ni skulle passa jättebra ihop men om du gillar henne bara för hennes pengar fuck u ! :P haha för hon e varken som kissie eller blondinbella hon är underbar!
Haha du har rätt, jag ska bara focusera på bollen nu :) ne men det klart man behöver kärlek.. Japp, jag ska fylla 18 snart..jag vill inte lära känna Kenza, jag tänker inte ens på hennes pengar när jag tänker på henne, jag känner inte henne och hon känner inte mig så äh. Orka slösa tid.. nästa fråga.

37. Postat av: Vilka hemsidor brukar du handla kläder ifrån ? om du gör det ?
Jag handlar inte kläder på internet längre, det gjorde jag för typ 2 år sen när jag hade mer stora kläder (hiphop) för då beställde jag bara en t shirt, strlk xl. Nu måste jag testa kläderna och se om de sitter osv.

38. Postat av:

Skulle du kunna gifta dig med en tjej med slöja eller bli ihop med en ? En rätt bra fråga

Jag är fortfarande ung och orkar inte tänka så mycket på giftemål hehe.

39. Postat av: ja vill bara säga en sak till dig... ha inte för bråttom, du kommer träffa den rätta tjejen i framtiden, tjejerna i din ålder är fortfarande barn `omogna`, dem kan inte ha ett seriöst föhållande...`
försök förstå vad ja menar ...
Jag förstår vad du menar, du har rätt faktiskt, jag ska strunta i tjejerna nu, ska focusera på bollen.
Det finns bara en tjej jag vill ha men som jag aldrig kommer att få...

40. Postat av: skulle du kunna vara ihop med en tjej som är 1,80 cm lång?
Ja då, det är inga problem, bara hon inte är längre än mig och det är hon ju inte i det här fallet. Jag är 185 :)

41. Postat av:

Har du en storasyster? :)

Nej, jag har två :)

42. Postat av: Vet du om att du liknar LL COOL J om du blir lite biffigare och äldre äkta kopia asso ;)
Haha tycker du? Haha har hört det nångång förut också :P haha, ah tro mig jag krigar för att bli biffigare ;) haha. <3

43. Postat av: Tiff' hah bara så du vet nu iförväg så kommer det bli en hel del frågor och hoppas du orkar svara på alla;)

1. Varför verkar det som om du har bråttom med att hitta en tjej? den 'rätte' som du säger. Du är ju bara 18 och inte så ofta det händer att man hittar den rätte vid den åldern tänkte jag, för dem flesta tjejerna i din ålder vet oftast inte vad dem vill så de brukar hålla på med allt och alla.

2. Brukar du gå ut på krogen ofta? Isf vilka ?

3. Hur många syskon har du? Hur gamla?

4. Har du börjat fundera på att flytta hemifrån nu när du är 18?

5. Vad gör du på fritiden förutom det vanliga som vi redan vet om?

6. Hur lång är du`?

7. Hur skulle du beskriva dig själv som person?

8. Kan du säg vilka skillnader det är mellan en afrikansk tjej och en svensk tjej? Nu menar jag bara utseendet;)

Jaa det var nog alla frågor jag kunde komma på, håller utkik till nästa frågestund;)
Just dt.. har du ngn ggn hört att du faktiskt liknar Russy i Run's house? för jag tyckerni är ganska lika;)
1. Du har rätt, som jag skrev innan så struntar jag i tjejer från och med nu.. det finns bara en jag gillar just nu och kan det bli något så blir jag lyckligast i världens annars så pass.
2. Nej, jag är inte 18 än, blir det i November.
3. 2 systrar har jag, 87a och 81 :)
4. Är inte 18 men när jag blir det så får jag se om jag flyttar ut direkt eller ej :)
5. Haha och vad är det vanliga som ni redan vet om? Fotboll eller? jag gör det hela dan, varje dag.
6. 185.
7. Rolig, skojjare, blyg men ändå inte, social, petig, lugn, chillare....
8. jag vet´inte.
haha ja det har jag hört, även mina syrror säger att jag liknar honom, speciellt när jag var lite mindre :P

44. Postat av: sandra va gillaru för musik förutom rnb dåE? typ reggaeton dancehall lr nå =) ?
Jag skrev det på ett inlägg förut kommer jag ihåg.. reggaeton och dancehall är tungt men det är inget jag går runt och lyssnar på, det är inte så att jag har det i min ipod men det funkar på fester, helt klart!

45. Postat av: skulle du kunna va tsm med en tjej som du älskar, men som e beroende av droger?
Nej nej, det är över gränsen... droger... absolut inte! Jag är en kille som tränar mycker, som är nykterist, som håller mig borta från sånt... jag kan inte älska en tjej som är beroende av droger.

46. Postat av: Ida

Hej! jag undrar hur din bröm tjej ser ut. asså då tänker inte jag liksom en fjortis blondin med stora bröst. en som du skulle kunna leva med i hela ditt liv.

Puss
( svarar du på mail eller?)

Jag har svarat på den här frågan så många gånger förut, nu tänker jag bara säga Kenza, det förklarar allt ok, så ska tjejen jag ska leva med hela mitt liv se ut. 

47. Postat av: Your Cinderella

1.Vad söker du hos en tjej ,hur ska hon vara ,asso typ social inte blyg lite översocial eller typ blygsam av sig?

2. Är dina föräldrar skilda ?

3. Vilket gymnasium går du i ?

4. Skulle du kunna vara tillsammans med en brun inte mulatt untan brun tjej ?
Ohoooj min cinderella haha.
jaa hon ska vara social men inte översocial, blyg men inte för blyg.
nej mina föräldrar är inte skilda.
löt gymn.
jaaaaaa!

48. Postat av:

vem är den där söta tjejen som du vill äta upp?
är det hon som du såg i ksita när du frågade efter hennes nummer? är ni på G
Haha nej det är det inte, jag vet inte vem tjejen är, jag hittade bilden på google när jag letade efter en bild.

49. Postat av: ggggggggggg är du kär?
Ja det är jag hihi.

50. Postat av: vad är din högsta önskan just nu
Inte bara just nu men alltid. Att lyckas med fotbollen.

51. Postat av: är du på g me någon eller gillar u någon nu? i sånna fall vem
Nej jag är inte på g med någon, ja jag gillar någon, inga namn nämnda.

52. Hahaha det e sant tjejerna i din ålder e ganska omogna men HAFFA Kenza, Men tycker du inte att det har varit ganska dåligt väder nu dom senaste dagarna? :/
Hahah jaduu bara jag kunde haffa kenza...hjälp mig hah.
Jo faktiskt det har varit fett kefft väder de senaste veckorna, helt seriöst.

53. love your blog =)

what does love mean to you?
are u pilling your eyebrows? u had bigger when u was younger
how many times have u been in usa and could you share a memory with us from america :p

keep on doing the good job, peace !

(answer on swedish)
Kärlek betyder mycket, det går inte riktigt att förklara.
ja det gör jag.
1 gång bara. hmm.. haha när jag gick på stranden i Venice beach så blev jag heeeeelt dum, om du förstår vad jag menar :D

54. Postat av: JENNIFER Tyvärr Byran här blir det ingen kärleksfråga, hoppas du inte blir ledsen över det (;
Men här är min fråga; är du typ en "Momma's boy" ?
Haha, hoppas du förstår vad jag menar!
Peace out :)
Vad skönt att det inte blir en kärleks fråga haha.
Ja, jag är nog en mommas boy på alla sätt och vis.
peaace :)

55. Postat av: kan du bli tsm med äldre tjejer?
Jadå, jag har inga problem med det alls.

56. Postat av: bryans älskling <3<3<3 vad säger du när du raggar tjejer :D
Läs svaren till min förra frågestund så kommer du hitta det svaret du letar efter :)

57. Postat av: mona vad tycker du om tjejer som har skit fin kropp men lite fulare ansikte?
Jadu vad kan jag tycka? Jag föredrar skit fin ansikte med "fulare" kropp.

58. Postat av: Vad heter den där Romeo filmen som du hade lagt upp Youtube klipp på?
Den heter gods gift. Du kommer aldrig att hitta den, ändå sättet är att du kollar på alla 7 delar genom att gå in på min youtube. www.youtube.com/MulattoBryan

59. Postat av: david Haha asså jag blir avis på dina fotbollsskor :P, men iaf vet du om dom nya superfly skorna kommer att komma till sverige ? Jag menar exakt som cristiano har med hål i dobbarna ?
haha :P men bro varför tror du jag inte köper superfly, kolla på den hära videon http://www.youtube.com/watch?v=hzlm0jRL0gk kolla hela och kolla på slutet. Skorna är inte i bra kvalite asså. IV är mycket bättre än V och superfly har spelarna sagt. Nike gjorde ingen framgång med de nya. IV är de bästa mannen ;)



Finally ! ahha 59 frågor har jag svarat på nu, vilken lättnad att äntligen vara klar haha.
Den här gången var det inte lika många kärleks frågor och det är ju bra haha. Däremot var det många frågor som handlade om kenza.
Nu ska jag dra och kolla på tv, checkar in seanre :)


Kommentarer
» m

tror inte kenza går runt och håller på med alla bara för att hon festar mycket? hon har ju skrivit själv att hon inte alls håller på sånt utan att hon är skiit blyg egentligen näre kmr till killar? haha men det är många som har misstolkat henne. Jag tycker du borde försöka snacka me henne ;) vad har du att förlora?

2009-07-29 // 22:37:55
» Anonym

okej hata mig inte nu :D men ja skrev lite till henne om att hon skulle checka din blogg o ta kontakt med dig ;) hoppas hon gör det då :)

2009-07-29 // 22:43:20
» Anonym

Om ditt svar på fråga 13.



Bryyaan det räcker faktiskt inte! du får ta o svara mer i hela meningar.. Vi vill veta stil, ögonfärg o shit!:D

Om du kommer ihåg då ? ;) duu måste :D

2009-07-30 // 00:17:29
» <3<3<3<3

Bryan jag har en fråga till dig, och jag hoppas verkligen att du svarar. Varför svarar du inte på frågor du inte gillar? Jag tycker du ska svara på alla.. Ps. I LOVE U, du är min drömprins, är jag din Cinderella?<3

2009-07-30 // 00:34:42
» Anonym

hahah kenza har kille, tror du att hon ska dumpa honom för dig... ? ;)

2009-07-30 // 00:59:32
» Anonym

Går du i samma lag som Jay Ancuna?

2009-07-30 // 02:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback