tjoo


Vad ska ni göra idag? Själv har jag träning om ett tag men efter det vill jag hitta på något, det är grått och lite regnigt just nu men om det fortsätter vara det så kanske jag drar till bio, vete ni någon bra film som går på bio just nu?
Har hört att bruno är rolig, det är ju BORAT som spelar bög i den filmen haha. Harry Potter vill jag inte se, jag är inte förtjust i de filmerna eller böckerna ahah, fett tråkiga..
Aja nu ska jag iväg till posten och hämta mina nya fotbollsskor :D
checkar in senare...

Kärlek o Respekt till alla söta och sköna läsare

Kommentarer
» Anonym

My bloody valentine!!!! Asso jag klarar inte ens av vanliga skräckfilmer men fyfan vad jag och mina kompisar skrek hahaha

2009-07-28 // 13:02:59
URL: http://feliciagoli.blogg.se/
» what

kolla hellre på my bloody valentine än bruno!

har sett båda

bruno kiss my ass!

han är en sjuk jävel den där snubben asso hahah

2009-07-28 // 13:21:42
» Anonym

Bruno är sjuk,

2009-07-28 // 14:01:10
» Anonym

bruno e sekert inte ens rolig

2009-07-28 // 15:06:32
» Anonym

När ska du svara på frågorna?

2009-07-28 // 17:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback