Vad klassas som snyggt?

Go'kväll på er.
Som rubriken, vad klassar du som snyggt?
Om man har ett fint ansikte och har en "ful" kropp är man snygg då?
Om man har galet nice kropp men inte så fint ansikte är man in snygg då?
Jag vill veta vad ni tycker, därför frågar jag er, vad klassar du som snygg?

<3 J-LO <3
Såg att någon kommenterade typ förra inlägget, om inte förr förra inlägg.
De skrev att jag int läser kommentarerna och att jag inte bryr mig vad ni tycker..
Och att jag bara vill ha mycket kommentarer..
Tror du själv jag bryr mig hur många kommentarer jag får? Haha. Hur som helst då kan jag säga attt du har fel,
jag vill veta vad folk tycker och tänker.. AJA HUR SOM HELST, VAD KLASSAR DU SOM SNYGGT!!
Själv klassar jag snyggt om t.ex. en tjej har fint ansitke, fina drag ni vet... Nu handlar det här inte om personligheten.. inget sånt.. bara vad ni klassar som snyggt??..

Peaaace
Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» gitana

vad som e snyggt? DU.



haha nej men du ser riktigt bra ut måste jag säga, du verkar vara gullig och rolig kille...blir lite kär nästan.



bless ;)

2009-07-13 // 21:45:08
» aisha

man ska ha både och

2009-07-13 // 21:47:41
» aida

ansiktet & blicken ska få en att glömma bort kroppen

2009-07-13 // 21:50:52
» bekant.

sex, sex, sex!

2009-07-13 // 22:05:15
» Felicia

Det är fint när man ser lite annorlunda ut, lite fulfinsöt sådär, jag tycker det inte är fint när man nästan inte hittar något fel på människan. Man måste ha något speciellt och något eget så man blir personlig. Kroppen är viktig för mig, gillar inte att krama på spinkelivinkis!

2009-07-13 // 22:15:36
URL: http://cocophello.blogspot.com
» Jezzie

Killens ögon,de måste va fina,så att du druknar i hans ögon,varje gång ni får ögonkontakt;)

2009-07-13 // 23:02:52
» dania

Ansiktet såklart & personligheten, sen kroppen kan man ju alltid ändra på haha fast de är ju inte de viktigaste=)

2009-07-13 // 23:07:54
URL: http://dansii.blogg.se/
» Anonym

haha båda, man blir ju lite turned off om killen inte har fin kropp... men en kille med gaalet fin kropp, och inte så fint ansikte, hmm... skulle inte bangat att ha han som boytoy ;)

2009-07-13 // 23:23:53
» Anonym

asså du skriver typ i varenda inlägg om utseende och tjejer, vi har fattat du tycker att det är kattigt med fin kropp och fint ansikte och vi fattar att du tycker att beyonce, adriana lima o alla dom där e katter, VI FATTAR Bryann, vi fattar :)

2009-07-14 // 00:14:59
» Anonym

Låt Bryan vara, det är lixx hans blogg.

Mer bilder på dig tack ! och mer videos !

Berätta om dina tidigare förhållanden och om du e på G med nån nu . .

2009-07-14 // 00:31:50
» Ditt största fan, Diana

Du... du är vad jag kallar bäng bäng älskling! vill du gå ut med mig, snälla? jag beeeer dig.. lotta ut en dejt här på bloggen eller något JAG LOVAR JAG SKULLE KÄMPA SOM ETT TROLL!! ge mig dig. Jag vill ha dig. får jag dig? tack.. gulligt av dig. Bra du är min jag är din vi är varandras. ooohohoh me likelilikeli. aja anyways, svara på denna kommentar om du är intresserad av en dejt.. med moi (är sexig, svär) aa bra kyss

2009-07-14 // 01:02:55
» aint feelin' it

ansiktet först kroppen sen ;) om man tämker efter e det ju ansiktet man tittar på mest så det e det man mest lägger märke till typ :)

2009-07-14 // 01:04:45
» been there done that

asså sorry diana.. du slöööösar din tid och du skääämer ut dig!!! no way in hell att bryan massa kmr svara!! han kommer sååå klar langa diss!! tro mig jag VET.- so girl take my advise och glömmm han för asså du slösar din tid.. och största fan!? snälla gumman ta inte ner dig till den nivån.. makes you look desperate :) jag menar verkligen det jag sa på bästa snällsate sett.. tro mig jag vet vad jag snackar om.. been there done that!! so give up he aint gonna answer!!



/tjejen som vill HJÄLPA

2009-07-14 // 01:09:31
» dejana

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAH Postat av: Ditt största fan, Diana .. fElle du har för mkt fritid -.-

2009-07-14 // 01:12:38
URL: http://divanovas.blogg.se/
» DIANA

alltsåå du vet ingenting då? för jag vet att han kmr svara! aldrig att han dissar mig? jag är DESPERATE som desperate housewives, svär! och du jag behöver ej din snälla lilla hjälp klarar mig ganska bra sj. har inget liv HAHAHAHAHAH bye. tro ej du är bäst vännen, been there done that, u aint! HAAAH!!! got yaa

2009-07-14 // 01:13:02
» dejana?

who the fuck are you? jag är diana från västerås, shut the fuck up

2009-07-14 // 01:15:08
» been there done that

hahahaha kära diana.. har han svarat än elr!! haha jag ska vänta några dagar till innan jag säger I FREAKING TOLD YOU SO! haha och vad har det här med att vara bästa vän att göra!! snälla gumman om du vill fortsätta skämma ut dig VARSÅGOD!! haha aint my lost anyway!! aja tkr bara de patetiskt.. men men de ju bara min opinion liksom!! ahaha lycka till med din i-want-a-date-with-bryan issue hahahaha

så fucking synd bara.. och dt kallas grupies!!! haha om du tror du har en chans varsågod! men asså jag VET att bryan inte HAFFAR GROUPIES!! men som sagt lycka till

2009-07-14 // 19:23:52
» diana

hihi naaw okey :)

2009-07-14 // 23:43:44
» Anonym

plus... skrev tro ej du är bäst(!!!, inget A som du ser) vännen. lär dig läsa

2009-07-14 // 23:45:13
» been there done that

men dame!! kan du förklara för mig vart i min första kommentar jag skrev ngt om att vara bäst!! eller vad som fick dig att tro att jag antyder det!!!



asså dt bara synd om dig! but i guess everyone has to DREAM sometimes..so keep DREAMING babe!!!

2009-07-15 // 01:08:09
» diana

orka bry sig :S, du kan läsa kommentarerna. Lägg dig inte i mitt och braijans förhållande! låt oss vara!

2009-07-15 // 01:37:09
» been there done that

hahahaha FÖRHÅLL..VADÅ?! har jag missat ngt elr!! haha girl you just proved that you're crazy 4 real!! du kommenterar hans blogg och plötsligt e dt ett förhållande?!vet han ens att han e delaktig i ert ''förhållande'' haha jag sak inte lägga mig i ert såkallade ''förhållande'' haha sitter och tänker om bryan verkligen kmr svara på ett pshyco case som dig men kör bah hahaah!! förhållande!!!! haha aja peace out!!



ps.det stavas BRYAN inte BRAIJAN om ni har ett förhållande kanske dt skulle vara bra för dig att veta hahahaha!

2009-07-15 // 02:21:48
» sofia

bryan har redan flickvän;) han är min homies;)

2009-07-15 // 17:22:46
» mayan

haha damn girls :s andaas båda två, inlägget var om vad man klassar som snyggt inte om vem som vill ha honom eller jag vet inte vad , haha ja tycker båda spelar roll, fin kropp som i lite curves och sånt och sen gulligt ansikte, funkar bra :)

2009-07-15 // 18:21:11
» sofia

haha i know drev bara lite:)

2009-07-15 // 21:46:57
» vem är det som skämmer ut sig?

nej nej det roligast är att ingen fattar att tjejen driver heeelt med er. se ironin liksom, och tror nog inte att någon skulle skriva sådär och vara seriös. Så... ja vem är det som skämmer ut sig... egentligen?

2009-07-15 // 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback