youtube.com/MulattoBryan

Liten uppdatering bara.

Jag kommer inte sitta vid datan ikväll, har fullt upp..
Håller på att flytta mitt rum till ett annat sovrum, om man kan säga så haha :P
Hur som helst. Vill tacka alla som kom med förslag på vad mitt nya youtube konto ska heta.
Men jag valde MulattoBryan, jag tycker det var ett mycket bra förslag haha tack så mycket till den som skrev det ;)

Jag kanske skriver ett till inlägg innan jag lägger mig men checka in senare och fortsätt ställa frågor så svarar jag på de imorgon kväll :)
Kärlek o Respekt till alla söta o sköna läsaare !
<3


Kommentarer
» Lisoa

Du skulle hetat Bryweezy (a)

2009-07-15 // 21:00:42
» Ellie

Hey bryan kan inte du skriva om hur det e att bo i rinkeby och hur det känns, höjer människor på ögonbryn när du säger att du e från 'byn'

2009-07-15 // 23:05:16
» Anonym

im in love

2009-07-16 // 03:32:02
» LOOOLZ??

DU ÄRSÅ SEEEG PÅ ATT SVARA PÅ FRÅGORNA !!! OUUUFFF

2009-07-16 // 19:32:57
» Anonym

asså du är så fin du är min dröm kille du har verkligen jätte fin personlighet om du va min skulle jag va världens lyckligaste.. jag är halv fransk och halv svensk! va tycker du om franska tjejer:)

2009-07-16 // 23:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback