Back 2 Bläck

Mamma färgade precis mitt hår, jag bad henne färga det till svart igen eftersom jag inte tyckte det kändes så bekvämt med guld/brunt haha. Orkar inte dra till skolan imorgon asså oh.. Ångest, har prov i psykologi och inte nog med det, imorgon så kommer det typ att regna och då vill man ju bara vara hemma och se på tv. Men men, ingen träning imorgon ska bara slappa och ta det lungt.. Men nu ska jag gå till mitt rum och plugga så jag klarar mig på provet imon.

Godnatt, Kärlek o Respekt



haha'





Kommentarer
» Anonym

Söööt

2009-06-02 // 00:04:31
» Anonym

Berättta gärna sedan, hur det gick på provet : ) !!

2009-06-02 // 07:33:46
» Anonym

haha lycka till bryan!! men guld brunt var ganska tung faktis men asså är ju liksom mer ''normalt''.. haha du skanke ska färga den rosa!! XD

2009-06-02 // 07:56:07
» haddyjatou sarr

bryan.. good luck on the test!!! haha håller med shonen där uppe..färga den typ neon rosa..skit tungt:P

nää då..jag gillade guld brun men jag älskar svart..so keep it:)XD

2009-06-02 // 07:59:25
» ?

Hahhaha thank GOOOOD :)



det va värkligen förbättring ;)

aja lycka till på provet.. men du kan du inte ha en såndära grej.. du vet när det är en massa frågor och så svarar du på dom då man får veta lite mer om dig ;)



puss ?

2009-06-02 // 09:16:53
» Anonym

Lycka till på provet! Kan inte du börja videoblogga ;)

2009-06-02 // 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback