Beyonce = Ögon Godis


Jag låg i sängen precis och kollade på tv. Jag brukar inte kolla Oprah Winfrey Show men idag var det en mycket fin tjej som gästade... Beyonce ! Haha jag lyssnade inte ens på vad de snackade om, jag låg bara och njöt när jag kollade.
Helt seriöst, hon är finast i världen.. Beyonce är finast i världen. Hon har allt... Hon är fin på utsidan och insidan...
Jay Z är lyckligt lottad över att ha världens vackraste fru, tänk att hon också kan sjunga lite go'natt sagor innan de går och lägger sig hahaha shit.. Ne men om ni missade Beyonce på Oprah Show så tryck bara på play ;)

Checkar in Later ! Kärlek o Respekt !



Kommentarer
» Anonym

bästa

2009-06-15 // 16:29:14
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
» Vivi

someone who deserves everything!

2009-06-15 // 17:12:12
» haddyjatou sarr

asså dude jag bara hoppas och ber till gud att du gick på hennes konsert!!! asså annars du MISSSSSA!!! den var.. asså.. ord kan inte beskriva!!!!

2009-06-15 // 18:05:42
» eyecandy

Aha så nu är hon ditt ögongodis, varför inte satsa på något mer verkligt jag kan bli ditt?

2009-06-15 // 21:38:23
» till eyecandy

gumman lär dig först svenska sen kom o säg ngt?

vadå jag kan bli ditt?

WTF!?

2009-06-15 // 23:06:13
» sssssssssssss

jag såg programet det var riktigt bra.



dröm mer, she ain't yours

2009-07-03 // 23:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback