Chris Brown & Rihanna Mysteriet Fortsätter.

Haha har det någon gång hänt dig att du är på ett ställe och sekunden efter får du reda på att ditt ex också är där ?

Det hände Chris Brown & Rihanna, de båda var och kollade på basket matchen mellan LA Lakers och Orlando Magic.  Rihanna satt vid den andra änden av samma bänk som Chris Brown och enligt det jag har läst så blev Rihanna väldigt ängslig och viskade till en kompis medans Chris Brown gjorde en stor show av det hela och bara skrattade med sina kompisar.

Rihanna and Chris Brown (Pics:AP/Getty)

De båda lämnade stället direkt efter matchen för att undvika någon typ av konflikt.
Men nästa gång de ser varandra (22 juni) kan man räkna med mycket konflikter eftersom det är då Chris Brown har sin rättegång och Rihanna måste vara där för att vittna. För de som inte vet så är Chris Brown fortfarande oskyldig för misshandeln på Rihanna.

Checkar in later !
Peaace

Kommentarer
» S

Hur kan Chris Brown vara oskyldig? Tror du verkligen att Rihanna ska gå och ljuga om att han misshandlade henne lr? Hon älskade ju fan honom mer än vad han gjorde, och jag läste på msn om att Chris Brown söker stöd hos sin mamma, vänner o.s.v. Så det måste ju vara han? Jag tror inte Rihanna skulle vara där för att vittna om det inte var Chris Brown. Om det inte skulle vara Chris Brown vem skulle det kunna vara då? Så Rihanna går runt och säger falska saker? Nä.. det tror jag inte på. Men jag ÄLSKAR din blogg! Jag ska tipsa den till mina vänner, checka in min blogg oxå cutieface ;)

PEACE

2009-06-14 // 15:43:09
URL: http://africangurl.bloggsida.se
» Anonym

I <3 CB!

2009-06-14 // 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback