Chris Brown - Rihanna

Goda nyheter till alla Chris Brown älskare, ni behöver inte vara oroliga för att han får fängelse straff.
Han fick ett annat straff, Samhällstjänst. Han ska typ städa, göra rent på vägarna och gatorna. Det kommer han att göra i staten där han bor, Virginia. Han kommer att jobba så i 6 månader, alltså 180 dagar ( 8 timmar/dag - 1440 timmar totalt )
Sen så fick han också andra straff, han måste gå till domstolen varje var tredje månad och han får inte vara nära Rihanna, han måste hålla ett avstånd ifrån henne och avståndet är 45 meter men om de är på samma show/award så minskar den regeln till 10 meter. Avstånds regeln gäller i 5 år. Bryter han mot de här reglerna så riskerar han 4 års fängelse.





'Jag är inget monster'

Kärlek o Respekt
<3

Kommentarer
» haddyjatou sarr

bryan w massa!!!!! you just made my f***ing day!!!!!!

dammmeee :'((glädje tårar) as far as i know that motherfucking hoe ( förlåt för orden...)´can kill her self and rott in hell..., jag dog för horan förut när hon hade långt hår!!! now im just dossapointed and pisssed cause she took ma man on topp of all the other bull shit!!!1

fy fan va lycklig jag blir.. jag åker till usa nästa månad och jag bangar inte söka up han 4 real!!!!



love 4 ya<3<3 :-*

2009-06-23 // 21:02:14
» Anonym

asså du är så jäääääääääävla het , jag typ av gudar dig spanar inn dig hela tinnn , xoxo love yah <3 från din amelia glöm ej .... OBS har rakt mig nu

2009-06-23 // 21:08:55
» Moris

Chris e tung assu haha, inte för han slog Rihanna..det var synd

men diggar han ändå :)

Hoppas han klarar straffen då o nt gör nån misstag.

2009-06-24 // 20:53:35
» caroline

chris brown är bäst

2009-06-25 // 23:47:08
URL: http://carolineblixt.blogg.se/
» Susanne

Chrissy är min pojkvän hehe....

2009-06-26 // 13:36:02
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/
» Anonym

Damn boy you just made ma day! good to know that every GOOD LOOKING guy are not enemies, i meen like non chris brown fan !

boy u keep write about my boy chris u'r blogg thing will get more visitrs or wateva. haha bryan massa YOU LOOK DAMN GOOD 2 , after chris u offcourse :P

2009-06-28 // 02:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback