Dagens första inlägg

Det här är första inlägget jag skriver idag, jag vet att det kom rätt sent men det är för att jag har haft så mycket att göra idag. Jag vaknade rätt tidigt för att åka och spela match i Södertälje, det är långt dit och vi tänkte åka tåg men Nebben lånade farsans Toyota så det blev inga problem med att komma dit. Vi vann med 3 - 0 mot Assyriska och Tolga var riktigt grym i mål haha, på tal om Tolga grattis i förskott broder, studenten på Onsdag !



jag och Tolga (2007)
http://www.expressen.se/sport/sanktan/1.880788/bryan-gor-massa-mal

Jag kom hem vid 6, fick huvudvärk efter matchen så jag slaggade direkt när jag kom hem.
Sen så har jag bara varit hemma och slappat hela dagen och kollat på Sverige - Danmark... Sverige vad händer ??
Nu ska jag ta en dusch, checkar in senare med dagens låt, eller jag kanske borde skriva kvällens låt haha.


Peace, Kärlek & Respekt 


Kommentarer
» jennifer

söt kille, kan man få nummer? =)

2009-06-08 // 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback