DEPPIGT VÄDER.

Jag blir bara trött av det här vädret, det som stör mig mest är att det kommer vara mulet och regnigt ända till lördag.
Jag orkade knappt gå upp från sängen imorse för att jag var jätte trött och när jag kollade ut från fönstret så blev jag bara tröttare.


 Jag gick till skolan och gjorde psykologi provet. Det gick bra och jag kommer att få godkänt, efter typ tolv år i skolan så har jag nu insett att det lönar sig med att plugga haha.

Jag och några grabbar drog till Råsunda Stadion innan lunch för att kolla på landslagets träning inför vm kval matchen mot Danmark.


 Tyvärr så kom vi inte in eftersom det bara var öppen träning för jounarlisterna. Men vi softade vid utgången för att se sveriges fotbollskung Zlatan.







Keff kvalite på videon, men bra kvalite på ljudet,
man hör hur Teferi ekar i bakrunden haha,
' Du är bäst, fortsätt spela fotboll '
' Zlatan, det som är tungt, du var som oss, du kom från orten '
Zlatan log när han hörde det, skön kille aså.



Nu väntar jag på bra väder, orkar inte med sånt här ångest väder !






Kommentarer
» haddyjatou sarr

jag förstår dig bror!!! haha men man ska lyssna på glada sommar låtar och tända alla lampor haha man får liksom låsas.. och om det regnar och du är ute kan man ju alltig sjunga den där.. im singing in the rain, im singing in the rain:P

just some tips from the girl who's always happy..haha even when it rains:P XD<3

2009-06-02 // 18:56:55
» Anonym

du e katt alltsååå<3

2009-06-02 // 19:09:10
» Anonym

du e katt alltsååå<3

2009-06-02 // 19:09:17
» Evin

HAHAHAHA TEFERI omg jag skämms ...

2009-06-04 // 08:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback