film film & film

Jag tänkte dra och köpa en ny mobil idag men eftersom det ösregna så pallade jag inte.
Jag menar allvar det här vädret är fuckt up, man orkar inte göra någonting !
Precis som igår så har jag bara varit hemma, Jag kollade på två filmer idag en av de heter ATL. 
För de som inte har hört talats om den innan så ska ni få veta att den är fett bra.

DVD Film: ATL

'Ibland hänger 17-åriga Rashid och hans kompisar på The Waffle House och funderar över vad de ska göra när de slutat skolan. Men på söndagkvällarna vet alla vad som gäller. Då drar man till skatebanan Cascade, övar moves, chillar med polarna... och glömmer livets alla problem för en stund'.

ATL


Kommentarer
» Saraa

Haru inte sett den tidigare :O.den e ju fett nice har sett den typ 10000 gånger hahaha ;):)

2009-06-13 // 21:36:25
» Anonym

vart kan man hitta filmen? ladda ner den alltså

2009-06-15 // 04:18:04
» L

bästa filmen ever!

2009-06-15 // 13:59:12
» Anonym

asså bästa filmen ever ja svär, ja har sett den flera grr nu:P älska T.i och Evan ross.

2009-06-17 // 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback