Filmen !!






Filmen var otroligt bra, det är en måste se film !
Jag började kolla på filmen vid 24.00 tiden och innan jag satte på den tänkte jag, ska jag kolla på den imorgon istället..
Men hur som helst jag kollade på filmen och den var inte en enda sekund jag ville stoppa filmen, ni vet ibland när man ser på en film sent på kvällen så tröttnar man och vill sova men nej! Den här filmen fick mig att vara vaken till 02.00 tiden.
Som Bow wow sa, det är inte så ofta man håller på gråta när man ser på film men den här fick mig att bli tårögd ibland, och som Bow wow sa, ingen bootleg på den här filmen, alltså ladda inte ner den, gå på bio för att se den, betala för att se den. Det skulle jag vilja göra men den gick aldrig på någon svensk biograf.
Och som Soulja boy kompis sa, det känns som att man känner BIG nu haha, man fick se hur han växte upp från att vara en liten tjock och töntig grabb till att bli en hip hop legend.. Jag säger bara OOwwWiii, absolut den bästa filmen jag har sett tillsammans med Will Smith's ' Seven Pounds '.
Även om du är ett fan av hip hop eller inte så se till att kolla på filmen.


10 utav 10 verkligen..
* * * * * * * * * *


Trailern



Bow Wow Recenserar filmen


 
Soulja Boy Recenserar filmen

Kommentarer
» H A I D I J A K O B S S O N

Vad ska du hitta på i helgen ? ^^

2009-06-05 // 15:14:53
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback