Frågestund - Svar på era Frågor



Nu har jag läst alla frågor, haha det var bra, svåra och roliga frågor. Som sagt jag väljer ut 15 frågor och sen så ska jag försöka svara så bra jag kan.


1. tycker du om latinas? 
Vad är det för fråga ? det klart jag gillar latinas haha. Latinas har alltid det lilla extra. AY MAMACITA ;)
2. vrf kallar folk dig en "player"
Kallar folk mig player ? Det viste jag inte ens om. Jag skulle gissa på att de som kallar mig player är de som känner mig väl..Jag är ingen player, jag letar ju...haha, vart är min cinderella ??
3. vrf har du föör mkt luft
Ännu en fråga som jag inte viste något om... har jag mycket luft ? tycker ni de ? Jag bloggar, jag lägger upp videos på youtube.. har jag mycket luft bara för det ? Mitt svar är... Jag vet inte.
4. har du tjej?
Nopp, jag är singel på heltid haha.
5. vad heter låtarna ni dansade till ugandisk musik? :)
Jag lovar att jag hade gett dig namnen till låtarna om jag bara viste hur man stavade till de, haha.
6. Vad tycker du om tjejer som är oskulder.. är det bra eller dåligt tycker du och motivera ditt svar.
En av de bästa frågorna faktiskt, hmm.. att en tjej är oskuld är alltid ett plus på kanten för killen hon ska ha 6 med och för hon själv. Jag tycker att det är bra att de är oskulder, det är inte många unga tjejer som är det idag men jag tycker att det är upp till en själv att bestämma när man vill bli av med sin oskuld, inte för tidigt såklart men när man känner sig redo och mogen så ser jag inget fel med att bli av med oskulden, då menar jag rent generellt, killar och tjejer. Mitt svar för dig är... vad kan jag tycka om tjejer som är oskulder :P det är ju bra hehe.
6. är du G eller är du bäng bäng? ;)
Haha! jag är nog en G, tjejen är bäng bäng ;)
7. vad är din smak på tjejer ? :)
Lite svårt och veta vad du menar, personlighet, nationalitet, klädstil osv.
Jag kan försöka svara på allt då, jag gillar tjejer som ser bra ut, som är söta och sexiga, som är schyssta och ärliga, och som har bra klädstil.
8. vad heter din första flickvän & när fick du din första flickvän?
Oj jag vet inte om det är en bra ide att jag skriver hennes namn haha men min första flickvän hade jag när jag gick i 7an :)
9. Hur gammal är du?:)
Jag är 17år
10. När var ditt senaste förhållande, med vem? och varför tog det slut?
Mitt senaste förhållande var typ för ett år sen, kommer inte riktigt ihåg vad hon heter, jag tröttnade på henne. Nästa fråga tack :)
11. på vilken sida andvändeer du när du laddar ner låtar ....
Jag använder nerladdningsprogrammet Limewire.
12. vilken linje går du? vad har du för framtidsplaner? alltså vad skulle du helst vilja bli när du blir äldre. peace out.
Jag går Samhälle/Fotboll, drömmen är ju att bli fotbollsproffs om inte så är min framtidsplan att åka till USA och plugga till något som jag kommer att tänka över senare, som sagt hälst fotbollsproffs om inte så åker jag till USA för att plugga och tar allt som det kommer, har inte riktigt några planer.
13. vad hände mellan dig och kissie ?
Here we go again ! haha, för att göra en lång historia kort... Jag skrev till henne på youtube och hon svarade. 2 månader efter jag skrivit till henne så tar hon och lägger upp det på sin blogg och skriver typ att jag försökte haffa henne osv.
Men det hon inte visade på sin blogg var det hon svarade till mig, hon skrev att hon hade mycket att göra och att hon skulle höra av sig till mig under sommaren. Thats It !
14. gillar du kurder? ;)
Ja det klart, jag har flera kompisar som är kurder, jag kan till och med lite kurdiska ord haha.
Men om du nu undrar om jag gillar kurdiska tjejer så ja. Kurder är ju alltid najsa :)
15. tycker du om mulatter? och hur långt är ditt längsta förhållande?
Det klart jag tycker om mulatter, annars skulle jag inte tycka om mig själv.
Ne men mulatter är alltid fina, ja, jag tycker om mulatter. Mitt längsta förhållande varade tyvärr i 4 månader, önskar verkligen att det varade i typ 2 månader istället.

SLUT

Tuffa, bra och roliga frågor :)  Drar igång med en till frågestund om några dagar... Nu ska jag rulla men checka in bloggen lite senare ikväll.. Kärlek o Respekt till alla mina sköööna läsare <3  ;)

Kommentarer
» abo

vi lite hårdare mot dit ex?

2009-06-21 // 00:51:42
» F.A

Haha bryan vem försöker du lura? Både du och jag vet att svaren om ditt senaste förhållande inte stämmer :)

2009-06-21 // 01:08:15
URL: http://fcva.blogg.se/
» S

fan vad synd om dina ex när du skriver så om dom :/

2009-06-22 // 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback