Grattis till 3orna !

Grattis till alla Studenter i Löt.
Haha idag var det helt galet på deras utspring haha vilken stämning, folk hoppade och skrek, folk trummade haha det var helt sjukt. Hoppas det blir likadant nästa år när det är våran tur.
Ne men det var en skön dag, efter deras utspring så kom lastbilarna ( flaken ).
Alla klev på sina flak och Necher var sugen på att åka med och jag bangade för att jag inte pallade bli fuckin blöt.
Men Necher lyckades övertala mig och vi hoppade på ett flak haha. Det var helt crazy, folk drack, kasta öl i luften, dansade.. Det var verkligen flipp. Jag blev helt ner dränkt av öl, jag dricker inte, jag är nykterist men haha tro mig jag blev sugen på att smaka, men nej nej, jag smakade inte. Sen när allt var klart, eller nej det var inte klart men när det var kiss paus vid djurgården så passade vi på att hoppa av. Tro mig när jag satt på tuben på väg hem så kollade vuxna folk galet snett på mig, jag luktade verkligen skit, asså kiss. haha allt pga ölen. Men det var värt att lukta skit och kiss för att det var verkligen kul att åka flak. När jag kom hem så slängde jag allt jag hade på mig i tvätten och tog en lång och en varm dusch.

checkar in imorgon, måste ta och lägga mig, jag är astrött !!


Puss, Kärlek o Respekt !


Video från denna roliga dag.


Kommentarer
» Johanna

Hej hej jag hade också det där problemet förut,läs det här inlägget så får du nog den hjälpt du behöver :)

2009-06-06 // 10:59:26
URL: http://johannazz.blogg.se/
» iv!

my God,tog du studenten ?

2009-06-06 // 13:54:25
URL: http://ivikiiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback