Hatar att bli störd när jag sover

Jag hade pluggat ett tag innan jag bestämde mig för att ta och lägga mig på sängen och kolla på Tyra Show.
Det handlade om synska barn, ni vet barn som kan se in i framtiden eller barn som kan prata med andar osv.


Jag kollade lite på det sen så somnade jag eftersom jag var så jävla trött, jag kunde ha sovit mycket längre om inte min morsters barn hade börjat skrika från ingenstans. Fan va irriterande det måste vara för er som har små syskon, det är inte första gången jag vaknar för att hon skriker. i förrgår, en lördag vaknade jag 10 pga hennes skrik.
Nu ska jag dra till Mussi och hämta en cd, checkar in senare.


Peace, Kärlek o Respekt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback