Hatar Elgiganten.


Min mobil har typ gått sönder.
Innan jag skulle gå lägga mig igår så tappade jag mobilen på golvet och sen när jag lägger mig i sängen för att sätta på alarm så ser jag att skärmen är fuck't up. Det är typ som en fläck med olika färger på högra hörnet av skärmen och när jag får sms så kan jag inte läsa hela smst.
Jag åkte te butiken där jag köpte den idag, Elgiganten. Jag kom dit med kvitto och allting och de ba tyvärr så gäller inte garantin, det måste vara fabriksfel om vi ska kunna reparera den eller byta ut den.. Jag ba men vad fan är det här då ? Jag ba kolla på skärmen man ser ju knappt något. De ba tyvärr kan vi inte hjälpa dig, asså ohh jag blir fett arg ! Det är inte första gången jag har problem med Elgiganten... De är sämst ! Fuck de ! Ska aldrig mer köpa något från de.
Som att de förlorar något på att ge mig en ny lur...hela fuckin lagret är fullt med mobiler, de kan åtminstånde reparera mobilen, jag hade fan kvitto med mig med 1års garanti !

Checkar in senare,
Kärlek O Respekt


Typ sådär ser det ut

Kommentarer
» KUNG

du har reklamationsrätt i två år, så säg bara att du ska reklamera varan, då behöver du inte

ens kvitto, det funka för mig i elgiganten jag fick köpa en ny mobil för samma pris

2009-06-11 // 15:36:50
URL: http://kkuungg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback