helt trött

Jag är verkligen helt trött, har varit ute och gått mycket idag.
Åkte in till stan med David, Pierre och Leeroy för att bara softa och ta det lungt en fin sommar dag, jag köpte ett par jeans sen så gick vi dit vinder tog oss haha.


Från Hötorget till Gamla Stan/Slussen därifrån gick vi till Rålis och bara relaxade.



Har fett ont i tårna, converse är inte direkt bra skor att gå i när man ska gå i ett bra tag haha.



Vi satt och tog det lungt mellan Gamla Stan och Slussen, njöt av solen och snackade om allt möjligt, från tjejer till fotboll, från fotboll till tjejer igen haha. Ne men det var riktigt skönt och bara ta det lungt och njuta av solen.

Checkar in senare ikväll
Kärlek o Respket
<3

Kommentarer
» Anonym

eeeeeeeeey, bryan. everyday shirt elleeeeeeeh?

2009-06-27 // 22:19:33
» ha

hahahahahahah han bär tröjan hela dan varje dag

2009-06-28 // 00:49:15
» Anonym

hoppas han har många asså..de synd annars..under armarna.. vi borde lägga ihop pengar och köpa en ny tröja till han hahahaha XD

2009-06-28 // 03:09:04
» Tattiana

din kusse är en heting ! :O

2009-06-28 // 13:57:51
» woow

undrar verkigen om din kussin har facebook ell ngt sånt ? han är verkligen sexy , got damn , haha!!

2009-06-28 // 14:28:40
» Anonym

han heter pierre keith på facebook.. :-o fick jag säga dt?

i dont give a fuck anyway.. tro mig pierre har stöööööörsta luften... skit otrevlig och skit mobbad!!!

2009-06-28 // 14:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback