hemma

Äntligen hemma efter matchen mot Åtvidaberg i Linköping.
Det tog typ 3 timmar att åka dit med buss och ärligt talat skulle jag nog aldrig klara mig utan min iPod.
Nästan alla låg och sov på vägen dit men på vägen hem var det mer liv i bussen,
alla krigade för att PES 2009 ( tv spel för de som inte vet ).
Hur som helst, vissa kanske undrar vad vi gjorde där... Vi spelade match, fotbollsmatch.
Vi vann med 1-3 och slutar som 1:a i tabellen nu när halva säsongen har gått. Mycket bra grabbs.
Ska även passa på och skriva att Tumme gjorde sitt första mål i serien idag, haha Grattis bror :D
Tyvärr så sprack nollan för Tolga idag som hade hållt nollan i 5 eller 6 matcher i raken.
På vägen hem så stannade vi för att äta i Donken...mmm...im'  lovin' it !


Nebben och Ferid sov bra på vägen dit haha


Tumme sov djupt haha


halå, är det bara jag som gillar att tugga på Mc Flerry skeden haha (a) ?

Kärlek o Respekt


Kommentarer
» haddyjatou sarr

haha nää då älsk!! i do it too!!! ;):O<3<3 (a)

2009-06-21 // 23:33:08
» haddyjatou sarr

haha juste grattis på matchen alltså!!!!! <3<3 :-*

2009-06-21 // 23:34:29
» a

haha nerå ja brukar oxå:D

2009-06-22 // 00:32:53
URL: http://boze.blogg.se/
» Anonym

haha que lindo.. hah daamn boy u got me trippin ;)

2009-06-25 // 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback