inte kollat på filmen än.


Bryan The Afro Man
haha, så mycket hår hade jag förra året.


Längre ner på sidan så skrev jag ett inlägg om ni tycker att jag borde raka eller spara till flätor.
Många har skrivit vad de tycker och jag tar nog och räknar "rösterna" imorgon.
Det verkar som det är 50/50, hälften tycker jag ska fortsätta raka håret och vissa tycker att jag borde spara.
haha vi får se vad det blir...




Hur som helst, jag har inte kollat på filmen än, jag har inte riktigt haft tid för att se på den än men jag ska ta och göra det under natten istället, nu ska jag spela Fifa09 mot Nebben haha, ska utklassa honom. Jag är helt laddad inför filmen, många säger att det är bra och jag ser verkligen fram emot att se på den. Imorgon så kommer min morster med sin man och lilla Liza :) Det var ett tag sen jag träffade min moster, och senast jag såg henne hade hon inget barn så nu ska jag få träffa min lilla kusin för första gången :)
Men nu ska jag dra och spela lite tv-spel, checkar in senare och skriver ett inlägg lite senare under natten om vad jag tyckte om filmen, om inte det blir något inlägg under natten så skriver jag imorgon istället.


One Love

Bryan

Kommentarer
» Anonym

häähää, du ser ut som han i high school musical, han med affrot:P

2009-06-04 // 23:33:39
» emelie

hihi bryan, va söt du var. Men jag tror inte du är bra på fifa. du förlora eller hade vann du med tur?



pusss sötis

2009-06-05 // 09:53:47
» Anonym

fett söt,haha de e sant,du ser ut som han från high school musical;)

2009-06-09 // 19:51:35
» Anonym

fett söt,haha de e sant,du ser ut som han från high school musical;)

2009-06-09 // 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback