Låtar som finns i min iPod



I min ipod har jag bara HipHop, RnB/Soul och Rap Musik.
Jag är allergisk för Rock och Punk Musik, jag har inte heller dancehall låtar i min ipod.
Dancehall är tungt don't get me wrong men för mig funkar det bara på fester, det är inget jag sitter och lyssnar på när jag t.ex. sitter på bussen... 
Nu ska ni få lyssna på lite smakprov haha.

När jag är trött så lyssnar jag på..




När jag är på bra humör lyssnar jag på..


När jag är kärleksfull..haha (det är jag ju alltid)


Så, nu vet ni vad jag gillar för musik :)
Checkar inte senare,
Kärlek & Respekt
<3

Kommentarer
» amanda

sköön musikstil du har;)

2009-06-20 // 12:36:34
URL: http://boze.blogg.se/
» Pàaúow

mkt bra musik smak du har,vi lyssnar typ på samma sak:)<3

2009-06-20 // 18:04:53
URL: http://mulattish.blogg.se/
» Anonym

fortsätt lägga in musik, me like

2009-06-23 // 13:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback