Måndag.

Gooodmorgoon

Fan vad skönt väder det är och fan vad skönt det är att vakna upp till en helt klarblå himmel !



Jag var inte alls trött när jag vakna utan jag var helt pigg och redo att gå till skolan och plugga skiten ur mig,
lite konstingt eftersom jag alltid brukar vara trött på måndagar.
Nu har jag fotboll första lektionen men sen när jag kommer till skolan så måste jag plugga som fan och ta igen i vissa lektioner.
Efter skolan ska jag hem och plugga lite till sen så ska jag nog softa med Richy lite, han ska resa om några dagar så vi ska bara tare lungt och spela lite playstation haha, senare på kvällen har jag träning..
Måste packa in mina tränings kläder och borsta tänderna nu.

Ciao, Kärlek o Respekt ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback