Jag har en dubbelgångare

Jag satt och spelade FIFA tills jag fick ett sms av Fanny.
Hon ba; Bryan kolla på mtv, du liknar den där killen.
Jag ba WTF ? haha jag byter till mtv och ser att det är programmet room raiders, sen så ser jag killen.
Haha fyfan vad äckligt det kändes, killen och jag är fuckin lika.
Haha morsan och farsan sa till och med att vi liknar varandra...
Derek contacts a friend on the spy kit's laptop when he finds a bunch of baby molars in Julie's room.
Jag kommer ihåg att jag en gång tänkte för mig själv;
Jag har ju ingen bror men finns det någon som ser ut som mig iallafall? världen är stor, fullt med människor.
Det måste väl finnas minst en som ser ut som mig, jag skulle vilja se honom.
Och nu vet jag att jag faktiskt har en dubbelgångare haha.
Det är fan kul att se någon som ser ut som en själv.

Jag lovar er, när jag kollar på videon känns det som att det är jag haha.

Klicka på länken för att se videon.
http://www.mtv.com/videos/misc/345046/julies-room.jhtml#id=1605832

'Nej, det är inte jag haha'

Kommentarer
» Anonym

HAHAHHAH såå jäävla liik!!

2009-06-16 // 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback