Äntligen klar med mina svar till era frågor :)





Okej första gången jag hade frågestund så var det sammanlagt runt 30 frågor och jag valde ut 15 av de.
Det här var min andra frågestund och jag har fått 58 frågor, jag kommer inte kunna svara på alla men jag väljer ut ett par frågor.

1. Du letar efter din cinderella, hur ser din drömcinderella ut? Beskriv hennes utseende. Kropp, ansikte, hudfärg mm.
Japp det gör jag, men jag tror att det kommer ta tid tills jag hittar henne. Jag vet inte exakt hur min drömcinderella ser ut för jag har inte sätt henne än. Men jag vet lite i alla fall. Hon ska ha vackra ögon, spelar inte någon roll vilken färg hon har på ögonen bara jag fastnar i hennes blick. Hon ska helt enkelt ha glimten i ögat. Hon ska inte vara för smal, man måste ha något att ta på, men hon behöver inte ha värsta WAO kroppen heller. Hon ska vara ljushyad, latina eller mulatt... nått åt det hållet.. Hon ska ha bra personlighet såklart och så ska hon ha fin klädstil.

2. gillar du svarta tjejer ?
Det klart jag gör, jag gillar alla tjejer bara de gillar mig. Spelar absolut ingen roll vart ifrån en tjej kommer, vad hon har för bakrund och hur hon ser ut.

3. om du skulle haft en tjej och hon skulle vara oskuld och du ville ha sex med henne men hon vill inte , skulle det vara ett problem?
Nej det skulle inte vara något problem, jag får väl respektera min tjejs val helt enkelt :)

4. vilken mulatto blandning har du ? :)
Uganda och Vitryssland, fast när folk frågar så säger jag bara Ryssland, its the same hehe.

5. vad ska en tjej göra för att imponera på dej ?
Hon ska vara nice och ha en skööön personlighet, hon ska vara social och så ;)

6. har kroppsformen stor betydelse om man är din tjej ?
Faktiskt inte, som jag svara på frågan innan. Har hon fint utseende och har skön personlighet så räcker det, har hon farlig kroppsform så är det ett + på kanten ;)

7. TYRA BANKS ELLER NAIOMI CAMPBELL ?
Jag tror det blir Tyra dära asså haha, nice light skin sådära.

8. Som mulatt, har det varit svårt för dig att växa upp? Jag menar var du någonsin osöker på din ras. Om du var svart lr vit, vad är fördelarna och nackdelarna :P
De som inte är mulatter ba WTF snackar hon/han om :S ? haha, ne men jag förstår vad du menar.
Men nej faktiskt inte jag har aldrig varit osäker på min ras, som liten följde jag alltid med min pappa på afrikanska fester och det hjälpte mig att hitta mig själv på nått sätt. Du kanske frågar för att du själv är osäker så jag råder dig att vara dig själv helt enkelt. Allt från klädstilen till din personlighet... just be you.

9. Hur ser dina framtidsplaner ut (well, förutom att du ska gifta dig med mej) :D ?
Haha, mina framtidsplaner..hmm.... jag har faktiskt inte några... tar allt som det kommer ;)

10. due min drömprins
Du är nog min drömprinssesa.

11. vad tycker du om bengaliska eller indiska tjejer, asså kan du tänka dig vara tillsammans med en indier eller bengal?
Ja det kan jag tänka mig, jag har sätt najsa indier aså ;)

12. Hey cutieface it's me again :)
What gurl would you pick ?

1.En tjej med bra personlighet, hon är inte över social och inte tyst, kall lr ngt, hon är normal, du kan prata med henne om allting, dina föräldrar älskar henne, she's down to earth and she's just to good to be true... Asså hon är alltid där för dig. Men hon är inte så jätte snygg lr hon har inte det du vill hon ska ha (if you know what I mean)

2. En skit snygg sexig tjej, asså hon har ALLT du vill ha, dina vänner dreglar efter henne och allt.. Men hon är inte så bra på insidan.. asså hon är lite bicthig och sådär.. But shes da BOMB

So.. who could you pick?
Enkelt, det klart jag tar ettan !

13. 1.måste tjejer ha smink?
2.när börja du blogga?
3.hur blev din blogg så känd asså gjorde du nåt spec?
4.va tror du om folk som skriver dåliga komentarer? tror du att dom e avundsjuka elr tror du att dom ba inte har nåt liv?
haha har mer frågor men kommer inte på några just nu ;)
Haha, 1. Nej tjejer måste inte ha smink men det är olika, vissa tjejer ser bra ut utan smink så varför ska de då sminka sig. Ser man inte så bra ut så borde man väl sminka sig.. det är helt upp till tjejen men jag gillar inte när tjejer har så mycket smink att mina vita kuddar blir BRUNA !
2. Jag började blogga den 26 Maj 2009 och jag inte har fel kanske 25 kommer inte ihåg riktigt.
3. Jag vet faktiskt inte, nej jag har inte gjort något speciellt. Grejjen är den att jag kom på att jag har många vänner på facebook och jag har alltid haft många besökare på Playahead typ 300.000 så jag tänkte varför inte börja blogga ? Jag kanske kommer att få några som följer min blogg och det har väl gått bra haha ( tack till alla söta läsare ;D )
4. De som skriver dåliga kommentarer är antingen hatare, avundjuka eller så har de inget liv.
Jag menar om de skriver dåliga kommentar så har de inget annat för sig och har man inget för sig så har man väl inget liv. Men haha jag bryr mig inte, jag förstår inte hur de tänker, ingen säger att de måste spana in min blogg..
Haha okej ;) tunga frågor du hade.

14. tkr du att jessica alba e snygg? 
Spikat !! skulle ej banga på henne aså. vem tycker inte hon är snygg ?

15. Vilka krestsar rör du dig i? Asso, om man skulle vilja träffa dig, vart är det mest troligt att du är?
Hmm bra fråga haha, jag vet faktiskt inte, jag brukar vara här och där ahah men vill du träffa mig ? är du nice ? ta och kontakta mig bara, dont be shy haha !

16. Varför leker du bow wow och soulja boy ?
Leker jag bow wow och soulja boy ? det viste jag inte..på vilket sätt gör jag det ? Ja, jag lyssnar på deras låtar och diggar de men bara för att jag diggar de betyder det att jag försöker vara som de ? Istället för att jag skulle svara på den här frågan så ifrågasätter jag dig istället ;)

17. va tycker du om svenska tjejer ? :)
Det finns fula svenska tjejer och det finns fina/sexiga, när vi snackar om fina/sexiga svenska tjejer så snackar vi om najsa grejjer ;P

18. pick : bröst eller rumpa? <3
Haha, svårt val, mycket svårt. Men i slutändan så tror jag nog jag väljer booty.

19. om en tjej har FARLIGT KATTIG rumpa, men inte så stora bröst.
EN tjej har största pattarna, men ingen rumpa. helt platt.
vilken väljer du ?
Haha är det ens ett val ? Du skriver på ett sätt att man måste välja hon med rumpan för hon har en galet FARLIG rumpa med caps också. Men den andra har det andra men en helt platt rumpa. Men det klart jag väljer hon med roompa.

20. om du såg en tjej på stan, och du lixom kände att hon ska bli min, och hon log åt dig. skulle du haffa nr? säg inte ba aaa, säg sanningen, de kan du kännas pinsamt lixom.
Haha ja, jag skulle gått fram och haffat nr.

21. hej Bryan, min fråga lyder såhär:
får du ta hem tjejer? alltså då menar jag är de okej om de sover över och så ? Kärlek / Lisa
Hej Lisa, ja, jag får ta hem tjejer. För mig är det OK att de sover över haha ;) men jag tror inte det är ok för mina föreldrar att vilken tjej som helst kommer och sover över om du förstår vad jag menar ? Bra fråga, hoppas jag gav dig ett bra svar :)

22. hej, om du skulle falla för en tjej, stööööörsta katten. men problemet är hon e muslim, om hennes pappa såg er ute de skulle bli toffla.och hon får inte släppa in dig hem, men hon kommer gärna till dig. skulle du acceptera de eller kasta henne?
Jag skulle acceptera det men jag skulle nog känna att det inte skulle funka eftersom jag tycker att nu när jag snart är 18 så  skulle jag nog inte orka hålla på vara tillsammans med en tjej i "smyg". Det jag menar är att jag vill kunna gå hem till min tjej, men som du säger om jag går hem till henne så får jag en toffla :P jag skulle nog tycka att det är bäst att man bara är nära vänner då ;)

23. Vilket stjärntecken har du? och vilket år är du född? snälla svara
Mitt stjärntecken är skorpion och du vet vad de säger, de som är skorpioner är charmiga ;)
jag är född 1991-11-11 måga ettor ellerhur ?

24. Hej Bryan alla frågor é döda har tänkte fråga dig .!hört att du känner min syster awa;)hon har pratat så mycket om dig alla krigar för dig och sitter och smörar för dig men jag undrar skulle du kunna dejta en mullat tjej som é världens goaste men mullig? Jag tycker du verkar vara väldigt spontan precis som jag ;) och vill gärna träffa nan min syrra prata mycket om ;)!!!förresten har du prata natt med awa!?!Kisses and hugs
Hej Aida, det klar en dejt skulle funka, det är ju personligheten som räknas :)

25. Vad söker du efter hos en tjej?
Vi säger att din tjej skulle vara otrogen med din bästavän, och du var tvungen att välja någon av dom som du skulle ha kvar i ditt liv vem av dom skulle du välja och varför?
Jag söker bra grejjer hos en tjej, då menar jag fint utseende, sexig kropp, najs klädstil och skön personlighet osv men det klart det är svårt att hitta en som har allt.
Haha jag skulle inte välja någon, jag skulle kasta båda två !

26. haru vatt i malmö?
Faktiskt inte, är det najs där eller ?

27. Bruna, blåa eller gröna ögon?
160 eller 185 längd på en tjej?
Tycker du att du är fin?
Tycker du kissie är fin :S?
Spelar ingen roll vilken färg en tjej har på ögonen, jag tänker faktiskt inte på det när jag träffar någon.
Något mittemellan... 170 skulle sitta fint ;)
Ja, jag tycker jag är fin.
Hahah nej jag tycker inte kissies är fin.

28. Gillar du fortfarande ditt ex Denise? Hon säger att du frtf älskar hon även om hon snackar skit om dig.
Hahaha jag har inte ens haft en tjej som heter Denise... Eller har jag.. hmm ?

29. Du är ju ganska lång skulle du tänka dig att haffa tjejer som är mycket kortare än dig, då menar jag tjejer runt 160cm
Ja det klart, det är inga problem.

30. tycker du att långa tjejer e hetare än korta? asso 160 elle 180 =?
Jag bedömer hur heta tjejer är genom att kolla på deras längd. Jag bedömer hur heta tjejer är genom deras utseende då menar jag ansiktet och kroppen.. Längden är inget jag tänker på. Men om jag kan välja så säger jag att 170 är hett !

31. är imponerad att din blogg fick så många läsare på så kort tid, bra gjort där!;)
mina frågor: (svara på nån av dom om du inte pallar med alla 3 haha)

-hur lång e du?
-har du bra betyg?
-om du verkligen älskade en tjej som TYVÄRR pågurund av sin bakrund inte kan ta hem dig. NI har alltså ett förhållande i "hemlighet" . skulle du gjort slut och inte riskere stryk från hennes farsa, eller skulle du skita i alla och göra allt för tjejen du älskar
Haha tack tack :) Jag är 185cm. Jag har okej betyg haha. Som jag skrev innan, jag är snart 18 och  att vara tillsammans med en tjej i "hemlighet" det känns bara omoget och barnsligt så jag tror nog jag skulle skita i det.

32. hut tycker du en tjej ska klä sig?!;)
Det är nice när tjejer har leggings/tights, det gillar jag asså haha. Sen typ ett linne över med ett par sommarskor, coverse eller vanliga vita sommarskor och över linnet typ nån liten jacka sådära haha du vet vad jag menar ;) Den stilen gillar jag på tjejer ;)

33. Man dömmer alltid snygghet efter utseende, man går inte fram och försöker haffa en 'ful' person och hoppas på att personligheten är bra. Skulle du kunna gilla någon som var fin, men hade något 'för lite' ex. ingen rumpa, eller inga bröst?
Jaja det klart, har tjejen fint fint utseende så spelar det inte så stor roll om hon har värsta rumpan/bröst eller inte.

34. är du killen som tar det första steget, eller väntar du på att tjejen ska ta det steget?
Bra fråga, jag antar att jag tar första steget men jag diggar när tjejen tar första steget, det visar att hon inte är för blyg utan att hon har attityd ;) and i like that !

35. Egentligen så går den här frågan utan till alla killar, men är tacksam om du svarar ! :)
Vad tycker du om tjejer som är chilliga, sociala men ändå inte överdrivna men som klär sig i mjukisar/baggy jeans/chinos m.m. och t.ex. älskar sneakers istället för ex. klack? (men samtidigt har tajtare saker vid speciella tillfällen). Skulle du bara se tjejen som en vän då?
Jag förstår vad du menar och vilken stil du syftar på. Du menar att tjejen typ har ett par air max eller air ones istället för typ vanliga sommarskor, i get it.
Ja men det klar det funkar, inget fel på det. Om jag skulle se den tjejen som en vän eller inte är svårt att svara på, det beror helt enkelt på hur man känner för varandra.

36. kollar du på americans best dance crew på mtv?
isåfall gillar du JabbaWockeeZ ? :) <3
Haha tung fråga ;)
Ja jag kollar på det, det är för najs, säsong 2 har ju börjat visas nu också :) JabbaWoockeez är galet tunga haha.

37. Addar du folk på facebook bara sådär? utan att du känner personen? Om ja, varför?:P
Nej jag addar inte folk på facebook bara sådär, men om man tex är på fest och vill komma i kontakt med en tjej som man typ hade kontakt med eller bara såg på festen så brukar jag adda tjejen på facebook efteråt bara för att börja kommunicera ;) men det händer inte ofta.


SLUT

Äntligen haha, det kändes som 100 frågor jag lovar.
Bra, roliga, intressanta frågor, det var kul att svara till de :)
Hoppas ni som ställde mig frågor tycker ni fick bra svar, annars är det bara att ställa frågan igen eller nått när jag har nästa frågestund ;)
Bli inte sura om jag typ har stavat fel på vissa svar men jag svarade på frågorna kl 2 på natten, jag är as trött !
Nu ska jag sova så jag säger goonaatt alla söta, sköna, tunga och bästa läsare ;)
Love and Respect
<3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
» Aida

Så hur ska jag få kontaktmed dig ? Puss

2009-06-30 // 02:14:22
» g

babee, HOLLA at ya girl ;)

im right here

2009-06-30 // 02:31:26
» din värsta mardröm

bra frågor och svar :d men en sak vill jag tillägga det är att neger brudar stinker svett

2009-06-30 // 02:31:53
» Ord blir meningar

*haha bara frågor om tjejer ;)*

2009-06-30 // 02:39:11
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» till din värsta mardröm

ey snacka nt skit om mörkhyade tjejer , så rolig du e anonym undrar hur du ser ut din äckliga kahbe , pfft såna fördomar du har vännen lilla ber dej väx upp ;)

2009-06-30 // 10:56:50
» Dangerous

Tung och underhållande blogg bror! Keep up the good work ;)

2009-06-30 // 10:59:11
» Anonym

:'D

du är en riktig skojare asså, keep it up!



♥ &respect

2009-06-30 // 14:28:35
» Katten

Din blogg blir bara bätre och bätre, Puss

2009-06-30 // 15:25:38
» :O

Jaha, så du gillar inte mörkhyade :O visste nt jag..

2009-06-30 // 17:25:29
» Till din "värsta madröm"

Vad fan menar du att svarta luktar svett. Att du ens vågar skriva neger. Neger betyder slav och den svarta populationen är inte slavar längre. Och historian kommer ALDRIG!!! återupprepa sig igen. Och om vi nu ska prata om mörkhyade så är de, de som är mest framgångrika. Och du skulle aldrig våga säga neger till en svart person. För du vet vad som händer då! Visa respekt fan. Alla människor är lika mycket värda. En vit människa kan lukta lika mycket skit som en vit, en vit kan vara ful, precis som en svart kan vara. Idiot lär du dig inget hemma eller i skolan: Skäms!!

2009-06-30 // 18:35:54
» oxå till "Din värsta mardrön"

Exakt. Han/hon skulle ALDRIG aså ALDRIG säga det rakt ut till en svart person. Du är så feg att du sitter gömd bakom din dataskärm och skriver sånna kommentarer för du TROR att ingen kan veta vem du är. Vetu vad? Jag hade blogg förut och min kusin lärde mig att man kan se vilka som kommenterar även om man är anonym, vilken data det kmr ifrån o.s.v . Så Bryan kan lätt hitta dig! Du bevisar bara att du e feg ditt äckel. Lukta på dig själv, så ska vi se vem so luktar. Jävla rasist.

2009-06-30 // 19:33:44
» Anonym

aaa oftast beror de på hur popis man är&ålder. för dom som är 16-20 hare fett kul här, jag bor i malmö

2009-06-30 // 20:26:48
» din värsta mardröm

asså seriöst svarta tjejer luktar svett.. jag säger inte att dom e fula för det är dom inte men dom blir så avundsjuka snabbt dom skit bra på skapa problem alltså trouble makers .. om svarta tjejer hade duschat oftare då skulle de inte vara något problem.. men aja man får väll ha sina åsikter era jävla idioter..

2009-07-01 // 02:26:11
» till din värsta mardröm

och vart fan är du ifrån ?

HAHAHAHAH e vi trouble makers jaså förklara varför

2009-07-01 // 09:12:08
» twääng

haha bryan du e rolig, först säger du att hon ska se ut så och så , kroppen hit o dit, sen på nästa fråga säger du att det inte spelar ngn roll vart bruden kmr ifrån eller bakgrund eller hur hon ser ut,

hahahah bestäm dig,

jag e ingen hater, jag e en kommenterare :P



2009-07-01 // 15:10:29
» din värsta mardröm

de spelar ingenroll vart jag är ifrån .. du vet själv hur neger brudar är blir avundsjuka då dom försöker förstöra andras förhållanden DOM E SÅ JÄVLA HÖGLJUDDA på tåg och buss .. älskar att kolla snett säg inte att jag har fel .. men som sakt eran kropp har hela paketet det kan man inte klaga på :p

2009-07-01 // 15:31:16
» Girl

OMG SKAFFA ETT LIV BREE JAG BOR GRANNE MED HAN OCH HAN ÄR INTE SÅÅ KATT SOM NI TROR HAHA xd SORRY BRYANT AJA MEN ASSÅ ORKAAA DÖ FÖR KILLEN NI INTE ENS KÄNNER :S

2009-07-01 // 18:51:35
» Sian

Ska vi då snacka om svenska brudar men liksom hon ba han ba gud han é så snygg o my god jag dor för honom fett synd assa fann hatar det

2009-07-01 // 23:20:37
» Till din "värsta madröm" igen.

För det första, svarta kvinnor är så på FILM tror du att alla svarta är så. Och även om vi var det skulle vi knäcka dig, JUST LIKE THAT!!!

2009-07-02 // 00:00:01
» din värsta mardröm

du snackar fett med skit jag har sett flera svarta tjejer här i sverige som e så...fett jobbiga tjejer

2009-07-02 // 09:54:49
» till din värsta mardröm

gå och göm dej :s , svär såm skam du är

2009-07-02 // 10:19:59
» din värsta mardröm

gå göm dig själv

2009-07-02 // 21:26:36
» till din värsta mardröm

lakk tyst du

2009-07-03 // 18:36:33
» WTF!!!!!!

aså bryan skojar du med mej?????? ARE YOU KIDIN ME?

VADÅ "JAG BRYR MEJ INTE OM HUDFÄRG" SEN EFTER DU BA BLA BLA BL LIGHT SKIN,LATINO... FUCK U....SÅ OM CHRISTINA MILLIAN SKULLE VARA BRUN DU SKULLE INTE TYCKA HON ÄR SNYGG?

OCH VRF KAN DU INTE SÄGA DU KOMMER FRÅN UGANDA FÖR??? ARE U ASHAMED OF UR COUNTRY,,DU ÄR AFRICAN ÄVEN OM DU INTE VILL U WILL ALWAYS BE UGANDAN 4EVAAAA BE PROUND THAT UR AFRICAN STUPID YOUNG BOY...OCH FÖR DEN SOM SÄGER ATT SVARTA STINKER KISS MY BLACK ASS!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-09 // 23:43:15
» leila

I am the latina girl for you ;)

2009-12-25 // 00:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback