Mitt Youtube Konto Har blivit Spärrat, igen !





Jag försökte precis logga in men det gick inte.
Min första tanke var att jag kanske skrev fel lösen så jag testa skriva mitt lösen igen.. Det funkade inte...
Tredje gången jag försökte logga in så stod det att min youtube konto var spärrat.
Fan vad jag blir sur, det är andra gången YouTube spärrar mitt konto.
Först mitt MulattoG konto och nu mitt MulattoBee konto.
Hur som helst jag får väl ta och skapa ett nytt konto, det nya kontot kommer att heta MulattoBeee.
Alltså www.youtube.com/MulattoBeee
Precis som förut fast med tre e. Fan asså ! Jag ska ta och fixa det nya kontot nu, checkar in senare..

<3


Kommentarer
» Anonym

Åhh fan vad kämpigt!





SNälla snälla kolla in denna videon!



http://www.youtube.com/watch?v=tBQZccNO0K0&feature=popular

2009-06-05 // 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback