msn knas

Jag har alltid trott att min dator håller på bli seg, men nej, det är min msn som fuckar hela datan. Så fort jag loggar in så tar det ett år tills jag ser mina kontaker, det tar skit lång tid till jag kan börja använda datorn som vanligt igen.
Jag vet vad ni tänker... who cares ?? haha. Men grejjen är den att jag härmar tjejen jag kissade på förut, jag tror hon heter kissies.
Hon lägger upp så onödiga inlägg ibland, hon typ visar hur många som addar henne på facebook osv.
Jag vet inte om alla vet om det jag tänker skriva nu men kommer ni ihåg när hon gjorde ett inlägg om mig..
Jag skrev 2 inlägg till henne på youtube och 2 månader efter lägger hon upp det på sin blogg.. haha skit skum människa.
De som vet hela historian vet att hon bara lade upp det jag skrev till henne, inte det hon skrev till mig.
Hur som hälst, det här inlägget är ett skämt.


'omg jag måste nog skapa en ny msn'


Kommentarer
» Anonym

kan du göra ett inlägg där du berätta hur de var mellan dig o kissie egentligen och vad var det som hände osv. man blir nyfiken faktiskt

2009-06-17 // 00:42:22
» Anonym

fick aldrig din msn ;)

2009-06-18 // 00:12:21
» Anonym

fick aldrig din msn ;)

2009-06-18 // 00:12:53
URL: http://amelalj.blogg.se/
» Anonym

kan du lägga ner skiten för en gång skull ? hahaha

2009-06-20 // 13:22:01
» Anonym

kan du lägga ner skiten för en gång skull ? hahaha

2009-06-20 // 13:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback