Plugg Plugg och Plugg

Jag har så mycket plugg just nu att jag blir dum !
Jag har Psykologi prov imorgon, en inlämnings uppgift i histioria, en inlämnings uppgift i svenska B, 
en inlämnings uppgift i engelska B, franska läxa (måste kunna presentera mig själv) och sedan två rester i samhällskunskap...
Kommer jag klara av allt det här på mindre än en och en halv vecka??... asså oh 
Vill ha sommarlov nu nu nu ! 




Dagen var nice, på morgonen så hade jag fotbollsträning med skolan, efter träningen hade jag Necher och Micho ett litet vatten krig haha, det var galet varmt så det var skönt att bli blöt..
Efter träningen så åt jag lunch, efter lunch åkte jag hem eftersom vi fick välja om vi ville stanna kvar i skolan och plugga eller plugga hemma.


Jag och Micho

Kommentarer
» Moris

Franskan hade ja kunnat hjälpa dej med haha..

2009-06-03 // 00:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback