Plugg, Plugg & Plugg



När jag vakna imorse så var jag otroligt trött, jag orkade absolut inte gå till skolan.
Jag låg i sängen och kom på att jag har fotboll första lektionen, jag orkade inte ens gå upp från sängen hur ska jag då orka träna ? Men så såg jag boken som står på hyllan... Boken heter Du kan om du vill... Haha jag fick någon typ av motivation när jag läste det så jag tog ett djupt andetag, ryckte upp mig och gjorde mig redo för skolan.


Dagen var lugn, hade bara fotbolls träning och lunch. Egentilgen så har jag flera lektioner men jag pratade med lärarna och de är fett snälla som låter mig jobba hemma.


Så idag ska jag inte slappa utan idag ska jag plugga, plugga och plugga. Jag har jätte mycket jag måste bli klar med tills på Onsdag och jag ska försöka bli klar med allt tills imorgon. Jag blir stressad av att tänka på att jag måste bli klar med allt idag. Jag måste fan ta och sätta igång nu men jag tar och checkar in lite senare !

Kärlek O Respekt
Bryan

Kommentarer
» Anonym

sjukt snygg i snaggat! låt det inte växa ut

2009-06-08 // 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback