RIP Michael Jackson

Nej nej nej nej !! Hela världen är chockade, tro mig hela världen är ledsna och deppiga nu.
Fan alltså, shit.. Dåliga nyheter... Helt enkelt dåliga nyheter.
Michael Jackson dog av hjärtattack.. Jag lovar att jag nästan kommer att gråta.

Jag skrev ett inlägg för inte så länge sen om att jag skulle gå och sova men jag hann inte ens gå lägga mig.
Jag är inne på msn och ser att någon loggar in och ut och heter Michael Jackson är död. Sedan börjar folk skicka sms och skriva till mig på msn.
Jag ba, nej det måste vara fake ! Jag byter till CNN och ser att de snackar om Michael Jackson.

Den känslan jag fick alltså... Fyfan, en sådan begåvad artist, en artist som verkligen lyste när han var som bäst. Hans moves när han dansar, hans moon walk kunde ingen göra, hans charm och hans stil går bara inte att härma. Han var och är speciell, helt klart, utan tvekan världens bästa popstjärna genom tiderna ! Jag älskade hans låtar, när jag var en liten grabb dansade jag alltid till hans låtar.

Min Pappa har typ alla hans album.. Man har inget att säga, det är så jävla tragiskt, 50 år blev han.
Mr. King of Pop lämnar efter sig sina 3 barn, Michael Joseph Jackson Jr, Paris Michael Katherine Jackson och Prince "Blanket" Michael Jackson II.
Michael Jackson slog igenom redan som barn tillsammans med sina syskon i gruppen Jackson Five.

Sedan slog han igenom och tog hela världen med storm med sin musik och sina fantastiska låtar!
Jag säger det igen, Michael Jackson världens bästa pop artist genom tiderna, ingen snack om saken !
Så mycket problem som han har haft också..

Vi som älskar musik älskar Michael Jackson så är det bara.
 Michael Jacksons låtar kommer alltid att vara bra, hans låtar kommer alltid att spelas, jag kommer aldrig att tröttna på de.
Nu sätter jag punkt och låter er lyssna, kolla och njuta av hans musik och hans fantastiska röst.

'de 5 bröderna = Jackson Five'

Kolla på honom allstå, ingen har den utstrålningen, han hade verkligen något som ingen annan hade, har eller kommer att få.
Michael Jackson hade verkligen något speciellt alltså man njuter bara när man kollar på honom.
Michael Jackson var älskad av alla, han skapade fred på jorden med sin musik.
Jag lovar att jag nästan gråter, kolla på 5e videon den är fantastisk, alltså vilken text, vilken röst, vilken artist...

RIP
Michael Jackson
19 Agusti 1958 - 25 Juni 2009
<3













Kommentarer
» A-B

asså han är kuuuungen :(

om det inte var för honom vafan kolla vad han gjort alla dem här nya artisterna idag, chris brown, neyo usher alla dem här idag som gör musik har tagit lära av vad han gjort neeejneej ska döda hans låtar nu :'(



Rest In Peace Michael Jackson

2009-06-26 // 01:35:35
» Nessa

Jag fattar precis hur du känner.



Michael är/var ju fucking king of music !

2009-06-26 // 02:17:11
» Catheirne

RIP

En av mina favorier som du har där är "rock with you" så grym han är! Legenden lever fortfarande i musiken ;)

2009-06-26 // 13:36:12
URL: http://caathyn.blogg.se/
» Warsan

Kan fotfarande inte fatta MJ är död :( när jag fick alla mes från släktingar och vänner och när mamma berättade så kunde jag verkligen inte andas. King of pop's musik kommer aldrig dö NOTERA DET!

2009-06-26 // 13:45:28
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/
» haddyjatou sarr

NEJ ASSÅ NEJ ASSÅ NEEEEJ1!!!

JAG FATTAR INTE ASSÅ!!! NEEJ :'(



HE WAS NOT THE KING OF POP, HE IS THE KING OF MUSIC

RIP (F) <3<3

i cryied my self 2 sleep yesterday <3<3 :'(



LOVE 4 YA BRYAN!!! <3<3 :-* :'(

2009-06-26 // 14:57:32
» Anonym

Även om man inte lyssnade på Micheal dagligen eller hade posters på honom över hela sitt rum, så var han fortfarande en del av musiken man lyssnade på. Alla artister vi lyssnar på idag, Beyoncé, Wyclef Jean, Wil.I.Am, Usher, Mariah Carey, Chris Brown, Britney Spears och så många andra, säger själva att de inspireras av Micheal Jackson och att han är anledningen till att de följde sina drömmar..

Hans musik kommer föralltid att leva vidare.



my love goes out to his family & friends

god bless.

2009-06-26 // 17:29:43
» Linda

OMG JAG DOG NÄR JAG HÖRDE OM DET DÄR.

MJ, KUNGEN, ÄR BORTA !?!

FYFAAAAAAAAAN ALL RESPEKT TILL DEN MANNEN ALLTSÅ!!! :(

2009-06-26 // 18:44:35
» Anonym

det hör inlägget fick mig att gråta..

2009-06-26 // 21:47:47
» yez@aboo

2009-06-29 // 09:26:21
» yez@

ojj..

asså abboo vad gör kvinnan på näst sista videon :O

2009-06-29 // 09:27:08
» agnes

så jävla synd att han dog han e fan det enda som räddade mig ur en för jävlig period i mitt liv.

men skit bra att du skriver om honom DU ÄR SKÖN

2010-01-06 // 19:54:06
» J

sötnos vad gulligt skrivit!

jag är ett jätte stort michael-fan.

Om du vill se magiska ögonblick kolla på hans framträdanden 1997 från göteborg!

kram

2010-10-10 // 14:08:33
» alexandra

jättebra blogg! men ursäkta,ja visst är michael jackson bra några av hans låtar ja, men han är inte direkt min idol och du som skriver, det känns nästan som om du ville tvinga alla att ''älska'' michael jackson. min ''king of pop'' är inte michael jakson.

ta inte illa upp :)

2011-01-16 // 16:25:36
» elsie

mmmmmmmmm..michael jackson!!! & du längst ner M.J var ju king of pop inte bara nått hon skriver ju. sen behöver han inte vara allas idol men tycker man inte om hans musik så vet man inte vad bra musik är!

2011-10-26 // 13:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback