Soligt igen

Yes, det är fint väder igen, nu kan jag säga att sommarlovet har börjat !
Jag ska in till stan med min kusse idag, vi ska leta efter en tröja som han ska köpa.
Nu när det äntligen är sommarväder så kommer stan vara full av katter och vi ska leta efter tjejer som är Bäng Bäng.
Jag ska gå ta en dusch nu så jag inte väntar till sista minut för att jag hatar verkligen att stressa.
Du fattade säkert inte vad jag menade när jag skrev bäng bäng ellerhur ? haha.
Tryck på play lyssna på låten som jag och Biggie spelade in för ett tag sen så kommer du att förstå.
Men nu måste jag iväg, glöm inte checka in bloggen senare under dagen.
<3

B.B. - Bäng Bäng

Kommentarer
» BRA LÅTAR

trey songz - patron

trey sogz - keyz

trey songz ft sammie -she ain't my girl

sammie - bodyrock

sammie ft sean paul - you should be my girl

2009-06-17 // 20:45:44
» Taylor

heej katt, undra bara vilket år du är född? älskar verkligen din blogg XXOO

2009-06-18 // 00:53:38
» Chris

due skit dålig mannen,

d brar o lägga av aso

2009-06-18 // 14:32:56
» Anonym

den här låten var nice hehe

2009-06-18 // 15:07:52
» STOP!

haha bror de räcker lägg ner karriären som bloggare o rappare.. gå ut spela fotboll ha roligt....

folk tror du e bäng bäng i huvet när du gör sån här grejer ...

2009-06-19 // 00:59:21
» Anonym

Rolig låt. Att andra inte gillade din låt, är inte din problem utan deras, bögarna tål inte att en kille bloggar.

2009-06-19 // 01:43:44
» Anonym

skiiiiti att folk e avensjuka, de bra att du bloggar. låten fastnar i en huve direkkt =D

2009-06-19 // 22:01:23
» Anonym

Ey walla lyssna hatare, fortsätt hata han kmr att behöva er för utan er skulle han inte lyckas, Hi hater, I see YOU hater, I NEED you hater! Bryan du kmr att lyckas i livet och få cash medans andra hatare får ej cash av att hata! haha och ja ber er HATARE skriv lalala saker om min åsikt ja behöver det HAHAHAH. peaace!

2009-06-20 // 03:50:28
» Pàaúow

hahha fan va het du är Bryan!! & dina kompisar med men mest du!!:0 älskar dig blogg so fukking much<3

2009-06-20 // 17:56:44
URL: http://mulattish.blogg.se/
» rebecca

BängBäng e föör tuuuuuung MANNEN!

2009-06-21 // 18:49:04
» Anonym

sen när blev man hatare för att man gav en person en ärlig kommentar? Bara för att man har en negativ opinion så betyder det inte att man e hatare.. jag sj diggar denna låten även fast texten e keff men bara för det betyder det inte att jag + de som har haft något dåligt att säga e hatare..! Och hur fan ska man lyckas inom musikbranchen om man inte kan ta negativ feedback? Förstår vad du menar men e fett lack på att folk alltid ska tro att man e hatare för att man inte gillar vad personen gör, alla ärliga åsikter är inte avundsjuka.

Om ärlighet är definitionen av hatare så är jag en hater cuz i never lie when it comes 2 this kind of stuff. Peace and love!

2009-06-22 // 19:42:38
» KUNG

jag diggar låten, undrar bara om jag får ha den i min blogg? asså om det går bra??

2009-06-25 // 00:02:06
URL: http://kkuungg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback