sommarjobb

Om ett tag ska jag börja sommarjobba, jag kommer sommarjobba på en förskola.
Det är nice, man kommer åka o bada, spela boll och göra massor med andra roliga saker. Man kommer för det mesta att spendera tiden ute och det är ju det som är skönt, förra året jobbade jag som städare på en skola, det var inte kul kan jag säga.. Man var inne och städade hela tiden och fick fett med ångest när man såg det fina vädret ute.
Men förra året sommarjobbade jag inte bara som städare, jag sommarjobbade också som telefonförsäljare och jag har en video från förra året som jag laddade upp på min youtube.. jag bara skrattar när jag ser den, haha, tryck på play och kolla. (OBS jag snackar inte så på riktigt, jag lallar bara, ni vet hur det är... vill man sälja så måste man spela lite ;D )

Bryan aka Kevin Andersson.

Checkar in senare ikväll, Peace !

Kommentarer
» Anonym

Hahaha mannen din svenska är fööör rolig, haha hoppas du sålde mkt men lyssna bror hur fick du jobbet asså i förskola? PEACE!

2009-06-14 // 23:12:38
» Anonym

HAHAHAHAHA JAG DOOOOOOG AV GARV ÄKTA SVENNE PGUUUD, HAHAH DE SANT MAN MÅSTE SMÖRJA LITE:p;)

2009-06-14 // 23:27:30
» Anonym

vart ligger förskolan?

2009-06-14 // 23:35:15
» haddyjatou sarr

hahahahahahahahaha asohahahahahahahhahahahasåsoHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

DET DÄR VAR BARA FÖÖÖÖÖR ROLIGT!!!!!!! XD

2009-06-15 // 17:57:00
» Anonym

ooooooh myy gooood.. shiit vilken röst? hahahahahhahah vilken dialekt?? omg!!!

2009-06-16 // 19:56:02
» mari

hahaha fifan vad rolig :P

2009-06-20 // 03:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback