SOMMARLOV !



Äntligen sommarlov ! Äntligen !
Idag så har jag varit och spelat laserdome med klassen och vi delade upp oss i olika lag. Gul, Blå och Röd. Jag var med i det blåa laget och hur tror ni det gick ? Haha mitt lag vann alla 3 omgångar. Vi spelade 3 x 15, Alltså vi spelade 15 minuter sen tog vi en paus och sen 15 minuter igen..

Hur som helst innan laserdome var jag på Jossan's utspring (Jensen Norra), fan va nice det var, jag ville hoppa på deras flak men gjorde det inte för att jag inte orkade inte bli blöt av öl igen haha. 

Fan va skönt, det är SOMMARLOV  !!!! men ändå dåligt väder..
Jag vet inte men det känns inte riktigt som att det är sommarlov, jag har inte den där sommarlovs känslan, är jag den ända som känner så eller ? Jag tror att det beror på vädret, det ska ju vara soligt och grönt !! Inte grått och blött.. 

Checkar in senare, Kärlek o Respekt !

Grattis Till Studenten Jossie

Kommentarer
» Jossan

Tack så mycket bryan, Hoppas du också lyckas ta studenten snart <3

2009-06-10 // 15:53:58
» Jossan

BRYAN JAG ÄLSKAR DIG SOM FAN

2009-06-10 // 16:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback