stress

Efter att ha badat och softat så ska vi in till stan nu, varför kan det inte bara vara sånt här väder varje dag ? Det är för nice speciellt när man som jag somnade under solen, det finns inget skönare haha. Nu har jag blivit riktigt brun och fått min sommar färg haha, när det är vinter är jag brun men ändå blek för jag vet hurr brun jag blir när det soligt haha.. oh shit affärerna inne i stan stänger om en timme, checkar in senare. Fan då, jag hatar stress.


'shit aså, glömde ta mina pollen tabletter, har gått och nyst hela dagen'

Kärlek o Respekt
<3


Kommentarer
» Anonym

Hej, jag undrade bara om ditt förra inlägg.

Låt oss säga att du gillar en tjej väldigt mycket och hon gillar dig tillbaks. Men det funkar inte med hennes föräldrar o så d.v.s. du kan inte gå hem till henne o så .. skulle du inte vara tillsammans med den tjejen då? jag menar, vad spelar d för roll om hennes föräldrar liksom inte är så öppna eller whatever om du verkligen gillar henne?

2009-06-25 // 18:22:12
» j

asså haha det här låter säkert skit mobbad men vad fan är line'a lr hur det stavas, asså håret. Alla säger att de e line'ade vaddå vad menas med det ? svara vem som helst haha paniiiik :P

2009-06-25 // 18:54:04
» Anonym

Baby Bryan do u have pollen, well let me ake care of you honey.. come to me baby

2009-06-25 // 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback