Tröttis


' trööööött, behöver looov '


Som ni ser så har jag inte skrivit så mycket de senasre två dagarna, det är för att jag inte har suttit vid datorn så mycket utan jag har typ bara softat, kollat på film och spelat playstation. Haha jag behöver verkligen lov nu nu nu. Det ska bli skönt att gå till skolan och veta att det är avslutning nu på Onsdag. Men fortfarande har jag två inlämnings jag måste bli klar med innan avslutningen, jag hade tänkt jobba med de för 2 dagar sen men ni vet hur det är.. När man säger till sig själv att man ska göra läxorna men aldrig gör det... Mycket snack, lite verkstad. Men nu ska jag ta och rycka upp mig lite och sluta kolla på film och spela playstation !


Kommentarer
» Anonym

when did you get a fro?

:P

gammal bild elr?

2009-06-08 // 13:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback