Vad är det för mode ?

Det är trött mode !
När jag vaknade imorse så var jag galet trött.
Jag tänkte för mig själv... Ska jag dra till skolan eller inte ? Jag har ändå inga lektioner idag.
Vi ska bara simma och gå bowla med klassen. Jag bestämde mig för att gå till skolan så jag gick upp och borstade mina tänder, satte på mig kläder, tog min ipod, öppnade dörren och gick ut.
Jag lovar er så fort jag kom ner för trappan och såg att det var regn ute så vände jag mig om och gick hem.
Helt seriöst, är det bara jag blir trött när det är mulet och regnigt ??
Jag checkar inte snart igen för att uppdatera er med dagens låt. 
Och glöm inte hjälpa mig med mitt val under det här inlägget.
Peace, Kärlek o Respekt !

Kommentarer
» Helen

hihihihi det är så roligt att du är så himla känslig and sensitive you know.. haha maybe a little to sensitive :/ kan du inte berätta om dina tjejer eller nått i din blogg för det verkar inte som att det går så bra på den fronten hehehe, homo maybe?



blessss

2009-06-03 // 11:51:36
» ida

Du är utseende fixerad, du skriver som en tjej "asså jag får panik på sånt här ångest väder", du är snygg men har typ inte tjej. are you gay? i just wanna know



respect

2009-06-03 // 11:54:08
» Melissa

du kanske inte känner honom så bra, Bryan är största playern det kanske därför han inte har någon tjej.

2009-06-03 // 12:08:02
» Anonym

där kom den!

2009-06-03 // 12:33:00
» Anonym

hahah Bryan är INTE gay !.

älskar din blogg man

2009-06-03 // 15:48:27
» Anonym

playa playa playa

2009-06-03 // 15:48:55
» Amela Ljutic

Du behöver itne snacka så mycket om mode för du är så jävla snygg ,en sånn kilel som du behöver inte ens tänka på mode;)



Besök gärna min blogg med och kommentera lite

Hare bäst pusspuss

2009-06-03 // 21:25:57
URL: http://amelalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback