Vila i Frid, Therese Johansson Rojo

Jag fick höra att en 15 årig tjej ( Therese Johansson Rojo ) blev mördad för några dagar sen.
Det är helt otroligt. Vad är det som händer med samhället ? dagens ungdomar... vad är det som pågår ?
Folk dricker, röker och knarkar... varför ? Jag förstår mig inte på det där asså. Det är tragiskt.
Den här tjejen slutade precis 9an och skulle haft bal imorgon, men nej, hon kommer aldrig kunna gå på sin bal.
Hon blev mördad, jag tänker inte sitta och skriva om hennes död men det är så jävla tragiskt, tänk hur hennes föräldrar mår.. shit aså <3
Jag förstår inte vad det är som händer med dagens ungdomar...
Sluta med det negativa, lägg ner vapen och ta upp pennor istället, drick inte om du inte kan kontrollera dig själv, rök inte för att du tycker det är coolt och knarka absolut inte.
Gör något positivt, killar gå spela fotboll, tjejer börja på dans eller något..
Det verkar som att dagens ungdomar håller på att spåra ur totalt.
Jag skriver bara det jag tycker och tänker, jag kanske har fel men jag hoppas att många håller med mig.

Vila i Frid
Therese Johansson Rojo
1993-2009



Kärlek o Respekt !


Kommentarer
» shejlutt

japp jag håller me!

2009-06-11 // 01:14:19
URL: http://shejlutt.blogg.se/
» Anonym

Jag håller med dig.

2009-06-12 // 01:46:12
» Miss N.

Bra sagt! håller med dig helt.

2009-06-12 // 23:05:12
» Anonym

håller med dig. :)

2009-06-13 // 13:39:27
» S

Jag håller verkligen med dig! vad gulligt skrivet... you don't know the girl but you feel a pain.

2009-06-13 // 22:49:22
» skääms

mannen skäms du ska va va från byn yani o du ska snacka som en svenne re sug min kuk bre jävla nörd

2009-06-14 // 12:44:19
» Jade

'madre' jobbar med mamman till Therese. helt förstörd.

2009-10-26 // 12:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback